• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

saknarknytte: stort grattis!

ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-10-06 09:32:21 följande:
    Tack vännen! Hur mår du?kram
    jag mår bara bra! är fortfarande överlycklig över att få ruva så ångesten har inte slagit igenom än.

nu ska det bli tvillingar för dig!{#lang_emotions_laughing}

kram kram
  • kramiiis

rödluvan: sitter ju på nålar här, kommer ihåg väntan, hua. Håller tummarna!

saknarknytte: just det förlåt glömde ryggen. Men jag tror det kommer gå toppen även om det blir twins!

• kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-10-06 14:33:19 följande:
    Tack snälla! Skönt att höra att det är ett bra resultat. 13 kändes helt plötsligt futtigt efter de som har fått över 20 så jag var rädd för att 4 var ett dåligt resultat.Kram
    gumman, jag tror vi fick ngt superresultat (lyllo mig kan jag tänka mig ni andra tänker och jag förstår!) I vilket fall sa vår läkare att ett vanligt resultat var 1-2 embryon tillbax och 4 till frysen. Så det är ett bra resultat vännen!
  • kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-10-06 14:40:43 följande:
    Jag hoppas att du inte tror att jag är missunnsam. Jag är glad för alla som det går bra för men jag blev lite ställd när det var 3 personer på en vecka som fick över 20. Kom inte ihåg vem det var men någon fick t.o.m. 28. Kändes därför skönt att få bekräftelse att det vi fick var normalt och bra. Man slutar inte direkt vara nojig över minsta sak. : )Kram
    gumman
    sötnos inte tror jag det. stor extra kram till dig!
    näe man nojar ju över precis ALLTING!
  • kramiiis

merlot: åhhh RD 11 guuud vad spännande det är nu gumman! hoppas hoppas hoppas! Jag tror på bebis för dig! Så ska det bli
    Jag mår rätt så bra, inte alltför mycket ruvarångest än. Känner mig lite lustig i magen då och då, men har säkert med crinonet att göra... hade lite rosa på pappret och i trosan här igår och i förrgår men kanske oxå är crinonet. Men visst ser man allt och undrar vad det är! hade ju inte märkt om jag inte varit i barnlöshetssvängen ett tag.

stor kram på dig!

• kramiiis

estra: jupps det gjorde vi har testdag 15 okt.

• kramiiis

pigan: stort GRATTIS! så härligt!

makima: välkommen hem och grattis! nu ska det bli bebis{#lang_emotions_laughing}

caribe: alltid lika go Hoppas mensen kommer snart!

merlot: åhhh spännande ju!

• kramiiis

Någon som blir extra hungrig av progesteronet?
    Jag vaknade i natt och var tokhungrig och var tvungen att gå upp och äta, sen likadant några timmar senare imorse och nu kan jag inte bli mätt!
    Och jag äter aldrig frukost i vanliga fall, som mest en drickyoghurt.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa