• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Makima46 skrev 2009-10-08 11:54:36 följande:
    Den gången jag blev gravid så kände jag det på mig på RD 7 och att symtom började komma smygande. 
    mer hopp till mig, nice

hihi, verkar klokt att du har semester resten av veckan, vet inte vad du jobbar med men verkar farligt att ha dig på jobbet för tillfället
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • kramiiis
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-08 13:26:41 följande:
    En liten fråga bara. Hur räknar man? Är insättningsdagen = RD1 ?
    ET=0 brukar man säga

lycka till nu!!!
  • kramiiis
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-08 17:45:11 följande:
    Hej alla ni underbara medsystrar! Tack för att ni bryr er om mig.Nu har jag vilat en stund på hotellet efter ET som gick jättebra!!! Nu är jag ruvare till två toppklass embryon. Det ena på 14 celler och det andra på 9. Vi fick 12 toppklass embryon till frysen.Dr Violeta var väldigt nöjd och sa detta var ett utomordentligt bra resultat. Hurra!!! Det här känns helt overkligt!
    åhhh stort jättegrattis!!!!!
  • kramiiis

merlot: många stora kramar fy sjuttsingen va tungt

• kramiiis
    merlot skrev 2009-10-08 19:28:02 följande:
    och kramiis
    är så känslig för tillfället så fick tårar i ögonen
    kram igen
  • kramiiis

merlot: härligt med en god nyhet oxå
    kram på dig!

makima: jadu vet inte riktigt hur det går med ruvandet här. Har varit rätt hoppfull fram tills idag. Nu känner mig mensig, får lite blod ibland, endast pytteltie iofs. Fortfarnade hungrig dock, speciellt på nätterna.
    RD 8

• kramiiis
    Bette skrev 2009-10-09 13:42:38 följande:
    Var lugn, jag hade rätt mycket spottings samt mensvärk i början. Själv var jag hos barnmorskan igår och allt är bra med lillkillen, livmodern växer som den ska och hjärtljuden är bra.Bette
    Ska försöka va lugn, går sådär

vad härligt att att allt är bra med lillen

kram
  • kramiiis
    plupp06 skrev 2009-10-09 13:43:10 följande:
    Kramis: jag är ju även jag på ruvardag 8, funderar på att testa i morgon, men kanske är dumt. Jag känner mig så totalt ogravid man kan känna sig (iof vet jag inte hur det känns att vara gravid). Tankarna glider hela tiden iväg till vad vi ska göra om detta inte fungerar, funderar på Riga eller Åbo/Tammerfors. Vill gärna göra ett försök till innan året är slut, visst kan man få donator snabbt i Riga? St Petersburg kan gå fort vet jag, men det känns så krångligt med visum osv.
    ja jag har oxå funderat på att testa imorrn, men väntar nog till måndag iaf...
    Näe jag vet ju inte heller hur det känns att vara gravid, så är svårt att veta vad sjutton alla singnaler är för ngt. Speciellt hungern som håller på att göra mig toookig.

Förstår att tankarna glider iväg, gör mina oxå, om jag kommer hinna gör FET innan jul, överlever de osv. Men det är väl som merlot säger att nu är nu och sen är sen. det är bara så svårt när man ruvar.

Riga går väl hyffsat fort vad jag förstått. Åbo/tammerfors blir nog först i början av nästa år skulle jag gissa.

tummar till dig! hoppas så för dig!
  • kramiiis
    Bette skrev 2009-10-09 13:44:17 följande:
    Jag var också mer hungrig runt den tiden som du är i nu Kramilis så du behöver nog inte oroa dig, men om du har spottings så ta extra vagitorier det gjorde jag.Bette
    oooh hmm
    Jo jag tar en extra/dag mot vad de föreslagit.
  • kramiiis
    Bette skrev 2009-10-09 15:00:12 följande:
    Testa inte förens testdag, det skall vara 14 dagar efter ET om du tar urinprov och 12 dagar om du tar ett blodprov.Bette
    ja det är nog smartast att vänta
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa