Vi som gör äggdonation ute i Europa
Men fyy, isisis vad dåligt av kliniken.Så otroligt fräckt att ta betalt när de klantat sig maximalt
Men fyy, isisis vad dåligt av kliniken.Så otroligt fräckt att ta betalt när de klantat sig maximalt
Rödluvan: jag såg en bit av "Fråga Doktorn " för några veckor sedan då de hade direktsänt frågeprogram om svininfluensan/vaccinet och de två smittskyddläkare som var med (samma experter som alltid uttalar sig,från SBL) sa att rekommendatinen från Socialstyrelsen var att gravida absolut bör vaccinera sig men först efter v 12. Hon förklarade detta med att OM något skulle hända vill de inte att det ska kännas som det kan ha varit vaccinets fel osv. men att det troligtvis kan tas innan också.
Grattis till första ul , härligt
Hopplöst Inis, att det alltid ska vara så himla svårt bara för att ingen vågar ta ansvar för ÄD-pat
Saknar Knytte : GRATTIS
Åhh, vad underbart med Jackpott, det måste verkligen kännas helt otroligt...
Glad att läsa att även du fått info om upptingen av embryon i Riga dit jag också ska så småningom,det låter ju härligt att de har bättre metoder, mindre oro då förhoppningsvis
Grattis Lippa och Estra
Lycka till på fredag Makima ,spännande och se om tvillingboomen fortsätter (med tanke på ditt hcg)
Åhh, kramiis...förstår precis hur du känner Jag har verkligen ångest för att försöka igen... Ruvningen är hemsk,hemsk men tänk att du om bara några veckor sitter kan sitta där med ett stort plus...Du kommer fixa det! Kram
Tack kramiis håller med dig fullständigt att ALLA som kämpar ska få lyckas,förr eller senare borde det ju bli så
LåLa : grattis till att ha blivit ruvare och hoppas nu du får ett stort plus om några veckor
Klinikerna kan ha lite olika graderinssystem ibland men jag skulle tro att du har fått två 4 -cells embryon (som är normalt om de sätts in dag två) i klass 1 till 2 so mär väldigt bra.Klass 1 är allra bäst och väldigt ovanligt,leder nästa nalltid till gravidiitet .Även klass 2 embryon är mkt bra, normalklass är 3
Ruvardag 1 är samma dag som insättningen görs.
Det är nog väldigt olika hur det känns.En del har alla möjliga symtom ,andra ingenting.Själv har jag haft ganska mkt molvärk,som mensvärk efter insättningen och det har fortsatt hela ruvarperioden.
Lycka till nu
caribe
GRATTIS Makima
Tackar oxå extra för beviset att FET fungerar