• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Jag fick veta att jag skulle äta pillerna kl 8 16 22 alla piller.... även från början då jag började med östrogen. Den som jag vet är jätteviktig att man tar på rätt tid är kortisonet.

Festen gick bra igår, jag var uppe, satt mest i 7 timmar vilket jag inte gjort sen augusti... men idag ligger jag och är helt slut... orkar knappt hålla ögonen öppna!!

• Hinos

De sa till oss i Riga att man var tvungen att tänka goda tankar hela tiden. Så vi började göra en namnlista efter det att vi gjort ET. Vi namngav ju de även till Knoll och Tott så vi kunde prata med dem redan från början. Visserligen kom de negativa tankarna fram med jäma mellanrum men då pratade jag med Knoll och Tott igen och då släppte det.
    Så lägg de negativa tankarna i en påse då de kommer och plocka istället fram de positiva. Det är inte lätt men det går bättre och bättre....

Vårt problem är inte att bli gravid utan att barnen ska leva då de kommer ut. Vår förra pojke dog i magen i vecka 36 så jag kämpar mycket med positiva tankar med att de ska leva och det är samma sak egentligen!!

Så mycket positiva tankar och energi!!!

• Hinos

Gottisen då är vi två...
    Jag ligger mest hela dagarna, är helt slut och mår illa. Jag är uppe vissa dagar på eftermiddagen men aldrig före lunch...
    Jag hoppas det går över då pillerna är slut! Jag blir serverad alla måltider av min söte man och jobbar han förbereder han så jag klara mig tills han kommer hem. Jag äter inte mycket innan lunch för den delen heller. Håller fortfarande på med frukosten!!!

• Hinos

Saknarknytte, jag tog också akupunktur och trodde först att det bara var för smärtan men fick sen veta att det var bra för själva behandlingen. Det gör klart lite ont men inte så man ska låta bli, man blir lagom loj av det...

Vi bodde på SAS, det är inte så nära men inte så långt heller... vi gick hela tiden över allt.

Lycka till!!

• Hinos

Jag håller knappt reda på hur många som ruvar och som är på gång. Men det verkar ju bli en baby boom nästa år.
    Lycka till alla ni där ute både ni som väntar, ruvar och är gravida!!

• Hinos

Vi fick också vet via mail från Riga, kommer dock inte ihåg tiden. Men jag förstår din oro...

• Hinos

Hjälp vad många ägg... Grattis!! väntar man på något gott...

• Hinos

Jag har bara ätit och sett glad ut... har inte kollat upp något men däremot vill jag råda alla med lite känslig mage att samtidigt äta typ magpiller samtidigt. Anledningen till att jag ligger om dagarna är ju att min mage slagits ut men snart tar jag sista pillan och hoppas då på en rejäl vändning. Det har blivit bättre men inte bra!!

• Hinos

Jag har svalt alla mina piller, inte använt mig av vagitorier och jag har Knoll och Totta i magen så det går på att svälja piller också!!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa