• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Härligt att höra ifrån dig Pigan74, har varit orolig för vad som hänt dig... GRATTIS!!

• Hinos

Jo, jag mår fortfarande illa men det är mycket bättre ändå... fast före kl 13 är jag sällan uppe om jag inte behöver vara någonstans.

Är piggare sen och speciellt på kvällen. Kräks fortfarande kanske var tredje dag men har börjat bli mer hungrig nu och har fått en fin mage så det är på rätt håll.

Kommer dock att blir sjukskriven längre och barnmorskan sa att du kommer nog inte jobba så mycket mer... inte heltid iaf...

Nu har min man rymt igen till Stockholm och är borta i tre dagar. Det blir jobbigt med frukosten...

Lycka till alla ruvare, min skalle är inte intakt längre så jag minns inte vem men jag önskar även er andra också lycka till!!

• Hinos

Jag kände ingeting förrän långt förbi testdagen och jag har två så man behöver inte känna något alls och det kan ändå gå vägen...

• Hinos

Det vet jag inte ännu... jag har precis skickat in intygen, de är inte så snabba, men barnmorskan sa att de har inte haft problem med FK så jag hoppas det går bra... annars får det ju vara... jag kan inte jobba!!

• Hinos

Merlot, ledsen för din skull

Saknarknytt, jag har druckit katrinplommonjuice och ätit katrinplommon och det gör nytta för mig

• Hinos

Idag tror jag Knoll och Totta rör på sig där inne... äntligen får jag känna att de finns där inne!!

• Hinos

Jag ringde till Barnmorskan i Dorotea, där vi har vår stuga och sa att jag behövde ta ett HCG prov och kom till henne och hon tog provet, fick sen ringa och få resultat en fredag kväll efter 22...
    (hon jobbade även som akutsjuksköterska)
    Visste inte att man behövde en remiss, och tydligen inte hon heller...

Sen gjorde vi första ultraljudet i Malmö fast vi bor i vanliga fall i Östersund...

Välberesta barn innan de kommer ut...

• Hinos

Grattis Rödluvan!!

Min kompis tvillingar är födda den 31/7 och den 1/8!!

• Hinos

Vi var på Vul 31 dagar efter befrukning, var i vecka 6+1, och såg då två hjärtan men doktorn sa att det lika gärna kunde varit att vi inte sett något för det är tidigt... fast hjärtat pickar är de så små att det är svårt att se så fast det slår kan det inte alltid synas så hoppas det blir bra för dig Estra!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa