Gottisen fy vad jobbigt, jag hoppas att om 10 dgr så har ni åtminstone ett fint hjärtljud kvar, om det nu är missfall på gång så får man hoppas att det är den ena som inte klarade sig. Att det fanns hjärtljud på den andra var ju iallafall positivt, håll fast vid det nu och så kan man bara hoppas!
Kramiis lycka till på vul imorgon hoppas slemhinnan växt på duktigt! Åh vad avis jag blir på Er som får vara till Åbo och göra ET nästa vecka vill oxå!!! spännande!
Beträffande nedtrappning etc. Min läkare i Åbo föreskrev att jag skulle sluta tvärt med progesteron och östrogon exakt 8 veckor efter ET dvs när jag var i vecka 10 men det gjorde inte jag utan jag började trappa ned då istället, i några dgr tog jag 2 östrogen och 2 vaggisar istället för 3, och sen i några dagar 1 av varje tills exakt när jag gick in i vecka 12 så slutade jag! Nu fick jag ju Ma i vecka 9 så det spelade ingen roll i det stora hela men så kändes det iallafall bäst att göra, jag tycker det känns läskigt att sluta cold turkey