• VildaMathilda

Unga mammor Göteborg

Finns det några mer unga mammor i Göteborg..

Jag kanske inte är ung mamma nu men jag fick barn när jag va 18 år och väntar nu mitt andra å hinner nog fylla 24 innan den tittar ut ...

hade varit kul med lite nya vänner med barn

• Svar på tråden Unga mammor Göteborg
  • Viicii

Hej!
    Är 19, fick min första för lite över 3 veckor sedan! Var i Göteborg bor du?

• VildaMathilda
    Viicii skrev 2009-09-08 10:16:55 följande:
    Hej! Är 19, fick min första för lite över 3 veckor sedan! Var i Göteborg bor du?
    Grattis till den lille!! Är det en pojk eller flicka?

jag bor i angered.. Vart bor du ?
  • Viicii
    VildaMathilda skrev 2009-09-09 10:28:44 följande:
    Grattis till den lille!! Är det en pojk eller flicka? jag bor i angered.. Vart bor du ?
    Det är en flicka : ) . Bor i Västra Frölunda. Vet du vad ni väntar?
  • DaaLing

Hej hej :)
    Är 20 år, har bott med pappan till barnet i kålltorp fram tills för 2 månader sedan, då han lämnade oss. Skulle fått den 7 september men den lilla vill inte titta ut än :)
    Känner inte många med barn hade varit jätteroligt att få kontakt med fler.

• udda3

hoppar på denna tråden också då.. min dotter e 3. jag 23, så jag va 20 när ja födde henne..

• VildaMathilda
    Viicii skrev 2009-09-09 13:22:02 följande:
    Det är en flicka : ) . Bor i Västra Frölunda. Vet du vad ni väntar?
    Nej vi vet inte alls vad som väntas .. hehe ... Så vi är allt nyfikna nu ...
  • VildaMathilda
    DaaLing skrev 2009-09-09 16:28:13 följande:
    Hej hej :) Är 20 år, har bott med pappan till barnet i kålltorp fram tills för 2 månader sedan, då han lämnade oss. Skulle fått den 7 september men den lilla vill inte titta ut än :) Känner inte många med barn hade varit jätteroligt att få kontakt med fler.
    Då kommer den lille snart då :)
    Beklagar det med pappan .. är ensamstående med min första dotter men lever i hop med barnets pappa nu som jag väntar ...

Jo det är kul att få kontakt med nya människor i alla fall om man har något gemensamt :)
  • VildaMathilda
    udda3 skrev 2009-09-09 19:19:23 följande:
    hoppar på denna tråden också då.. min dotter e 3. jag 23, så jag va 20 när ja födde henne..
    Hej och välkommen .. Kul med flera folk :)
  • udda3

är ni föräldrar lediga eller jobbar ni?

• DaaLing
    VildaMathilda skrev 2009-09-09 22:24:59 följande:
    Då kommer den lille snart då :) Beklagar det med pappan .. är ensamstående med min första dotter men lever i hop med barnets pappa nu som jag väntar ...Jo det är kul att få kontakt med nya människor i alla fall om man har något gemensamt :)
    Jaaa det gör den :D
    Ja det har verkligen varit kaos under hela graviditeten, han kom på liiite för sent att han inte var mogen för detta å nu prioriterar han hellre att festa och bete sig som en idiot än att tänka på att han ska bli pappa närsomhelst. Tokjobbigt.
    Ja då vet du hur det är då!
    Skönt att du träffat en ny kille nu då och att det är bättre.

Absolut, kommer ju vara mammaledig nu ett tag och har nästa ingen att dra barnvagnen med :)
Svar på tråden Unga mammor Göteborg