DaaLing skrev 2009-09-13 13:21:57 följande:
Känns bara så orättvist att man som Gravid så tidigt måste förstå hur mycket av ens liv som kommer bli anorlunda, att man redan så tidigt lägger om hela sitt liv för att den lilla ska komma. Medans pappan kan fortsätta precis som vanligt, sätta sig själv i första hand hela tiden och leva precis som han alltid gjort. Så måste man ha tålamod, och vänta ut och när han känner sig redo igen så ska man bara acceptera att han inte funnits för en överhuvudtaget och bara ta emot. Hur långt har du kvar av graviditeten? Jättebra initiativ att skapa denna tråden så man får träffa folk i liknande situationer :)
Jag har inte så jätte långt kvar .. har Bf 9 oktober.. Men det känns som en evighet .... Suck...
jo det med pappor det är inte det lättaste ... Jag lämnade min dotters pappa när jag hade 2 månader kvar av graviditeten.. Men man klarar mera en vad man tror .. Det trodde jag inte då.. Men nu vet man bättre ...
ja alltid kul att kunna hitta nya vänner lära sig något nytt av varandra och även få stöd råd tips osv