Svårt att få till syskon andra tråden
Hej allihopa!
Hur mår ni idag då?
Hej allihopa!
Hur mår ni idag då?
mclinn
Man ska alltid lyssna på den som har mest positivt att säga. FÖr ett sådant uttalande baseras ju på att den personen vet att det har hänt någon gång! Det är ju ändå läkare och drar väl inte till med halvsanningar får man hoppas...
Kram
callesmamma
vad tråkigt! Vet hur det känns. Skickar ett meddelande till dig.
Kram
Yvonne
Jag känner att jag har ÄL på gång, bör bli nästa måndag eller något....så får man se. Hoppas i varje fall att det blir ÄL, för jag håller ju på att trappa ner med Pergot, och se hur mycket jag behöver för att få ÄL.
lenpin
vAD MENAS med att de skulle kolla äggledarnas verkliga ålder?
Förstår hur du känner, är också trött på hela den här historien som aldrig verkar få ett slut...
kram
lenpin
OK, jag tror att det är att man kollar ett visst hormon, nu har jag glömt vad man heter, men det är det som visar om äggstockarna håller på att lägga av, dvs om klimakteriet börjat göra sig påmint.
Jag har gjort spolning. Det gjorde absolut INTE ont alls. Jag skulle ta en Ipren en halvtimme innan. Det enda vara att det, under undersökningen kändes som svag mensvärk. Jag tror det beror på att jag redan fött barn, för här läser man ju om många som får jätteont. OCh du har ju också fött barn, så
Yvonne
jag bör också ha ÄL till helgen. Nu tycker jag det är dags att det blir vår tur!
Det verkar visst vara vanligt att männen har en mer avslappanad inställning till det hela, typ att det kommer när det kommer om det kommer. Men jag vill NU!!! tur man kan smy gallan här istället, bland folk som VEKLIGEN förstå känslan också.
Nettisen
Inte bra, är i början av cykeln så.... men jag fortsätter att minska på pergotimet, nu tar jag en halv tablett och så får jag se om ÄL kommer ändå.
dison
Jag fick inte fler biverkningar av dubbeldos. Men Pergo är inte det jag behöver. Jag håller ju på att minska dosen efterso jag vill sluta och denna månad tog jag bara en halv tablett och ÄL kom ändå dag 16. Nästa månad ska jag prova utan Pergo helt och hållet.
kram
mgus
När folk säger att man ska vara glad för sitt barn, (som om man någonsin antytt annat), tycker jag att man kan fråga dem varför de skaffar en tvåa. För med deras resonemang betyder det ju att de INTE är nöjda med sitt första barn. Eller??!!
mgus
kram