V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
jennyF,hur går det nu med bandagen? slipper du läckage nu?
jennyF,hur går det nu med bandagen? slipper du läckage nu?
jost78, när olyckan är framme krävs det att man är uppfinningsrik
Jag har råkat ut för ett praktläckage och då fixade jag det med plastpåsar och tejp.
Det funkade till jag kom hem och det är det som är meningen.
Det är en jobbig känsla när det väl händer en olycka,det är lätt att drabbas av panik.
Jag är livrädd för läckage nu när jag är i skolan men vi sitter ju mest still vid datorerna.
Kram på er alla / nalla
jost78,nöden har ingen lag.....
Jag blev inte riktigt klok på tätningsringarna så jag övergav dem ganska snart.
Jag är så himla nöjd och trygg med mina konvexa plattor. För första ggr sedan den senaste op känner jag att jag kan leva mitt liv som vanligt utan att vara rädd för ständiga läckage.
Hoppas att du och stomisköterskan hittar en passande lösning för din stomi.
JennyF,vad trist med läckage. Visst var det väl du som har provat flera bandage? Jag kanske minns fel....
Nu ska jag varva ner och försöka koppla av efter en lång dag i skolan.
Kram på er alla / nalla
snorksork,jag hoppas verkligen att det inte är en avstötning. Du har verkligen drabbats hårt! Det borde räcka nu.
Jag håller mina tummar för att det inte ska vara så i ditt fall.
Kram / Nalla
snorksork,vad skönt att du känner dig så väl omhändertagen på sjukhuset.
Nu hoppas vi att det ska bli bra med levern! Kram!
dalkulla, jag har ingen erfarenhet av humira men dock imurel. Jag mådde inte alls bra av imurel utan var tvungen att gå på kortison hela tiden...
Hoppas att Humira blir ett fungerande alternativ för dig.
Kram på er alla / Nalla
JennyF,du får ge snorksork världens största kram från mig! Hon ska veta ayymina tankar finns hos henne och hennes familj. Varför måste vissa drabbas hårdare än andra? Snorksork har gått igenom så enormt mycket, mkt mer än vad man ska behöva göra. Nu hoppas vi att det snart vänder till det bättre, hon verkar ha kommit till rätt ställe där hon blir väl omhändertagen.
Kram / Nalla
Hej alla, jag har fullt upp med allt så det är svårt att hinna med allt man vill. Jag kikar in här lite då och då för att hålla mig uppdaterad om hur alla mår. Med mig är det ok, förutom att det läcker mer därbak igen Nu har jag ökat mina doser med Flagyl och Colifoam igen så det borde ge med sig snart igen. Jag kan verkligen inte vara borta från skolan. Då får jag väl sitta där med droppställ
Jag har fått kallelse till röntgen av reservoaren i början av oktober. Jag hoppas att det ser bra ut för annars lär ju nerläggningen dröja.
Hoppas att ni alla mår ok!
Kram på er alla/ Nalla
karen fräck, det där med kostens inverkan är väldigt inviduellt så vitt jag förstår. självklart ska du prova dig fram och se hur och om det påverkar dig på olika vis.
snorksork, hoppas verkligen att värdena bara blir bättre och bättre!
Molle72,kul att se dig! hoppas att allt är bra med familjen!
som ni ser hinner jag vara här väldigt sällan nu eftersom skolan tar mkt tid. Jag kikar in för att hålla mig uppdaterad så ofta det bara går.
Kram på er alla / Nalla