V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
Jag hakar självklart på hit!
Tack snorksork för att du fixat en nt tråd!
Kram
Jag hakar självklart på hit!
Tack snorksork för att du fixat en nt tråd!
Kram
Grådis,härligt att du är tillbaka. Du verkar ha haft en underbar semester i england och det behöver man för att ladda om inför höst och vinter. Tråkigt att bebisverkstaden får vänta men du ska se att ni snart är igång igen! Jag kommer alltid att hålla alla tummar jag kan för att det är er tur någongång.
Ja,det är verkligen härligt med en positiv förändring i livet. Jag har haft det lite kämpigt här i sommar med vätskebrist och nu en inflammation i bäckenreservoaren men jag ger inte upp! Jag har sagt det förut,den här sjukdomen ska inte få ta över mitt liv! Nu är det mkt bättre med inflammationen när jag behandlas med colifoam+flagyl. Hoppas bara att det fortsätter så.....
Kram,kram!
Jag håller på med tvätten måste rusa,kikar kanske in senare....
Kram på er alla / nalla
Grådis,denna utbildning är 2 årig så det blir tufft framöver. Vår skola har satsat på oss ordentligt första veckan då vi får gå på ett notivationscenter där vi ska lära oss stresshantering,avslappning och man ppnåt mål i livet genom motivationen.
Varje dag avslutas med någon form av aktivitet såsom linedance,yoga,taichi och afrikansk dans. Idag har vi även lärt oss avslappningsmasage. Jag ska genast lära maken några bra grepp
Ja,det där med krympande kläder är ett fenomen som drabbat mig med..... hm,mystiskt
Vad härligt med bröllop och fest i helge, se till att ha riktigt kul!
vickan,jag fick en ganska komisk bild av en person som kanr över golvet
Dalkulla,kul att se dig! Hur går det med allt?
Fru U,livet känns verkligen orättvist stundtals. Jag ska hålla alla mina två tummar för att det snart även är er tur. Du får dela mina tummar med Grådis.
Kram på dig och ge inte upp,även om det känns tungt!
Maddis80,hur är det med dig? Du hade det jobbigt nu,visst?
BCsvensk,hej! Hur mår du?
Jost78,hur har det gått med bandagen? Visst hade du problem med dem eller minns jag fel?
Snorksork,gick det bra med undersökningen? Det är ju inte så kul att behöva göra dem men vi tarmisar tvingas på något vis att klara av det,även om det är omöjligt att vänja sig.
Kram på er tjejer och god natt!
BCsvensk,vad härligt att bilen funkar! Man får en annan frihet.
Ja,för mig är det hur kul som helst med skolan! Jag känner mig så full av energi,det nästan sprudlar om mig.
snorksork,ok jag missuppfattade nog det där med undersökning tror jag.
Jag tycker också att det är kul att prova på saker som man kanske aldrig skulle göra annars. Idag körde vi yoga,det var rätt ok med man känner sig så osmidig
maddisen80,vad tråkigt det låter. Det känns tungt när det är motigt men man får inte ge upp hoppet. Det kommer ljusare tider, även om det känns nattsvart.
FruU: Det är klart att du får göra hur mpnga egoinlägg du vill! Vi finns ju här för bla det.
1977mariaterese: Det är inte kul när man sitter med laxabonet framför sig. Jag har gjort det 1 gång och jag minns fortfarande hur jobbigt det var. Jag var tvungen att dricka lite saft mellan för att inte krevera av smaken...
Du ska se att det kommer aatt gå bra,trots att det känns som en omöjlig uppgift..
malvas mam: nu håller vi tummarna för din dotter så att hon får må bra!
Nu har min inflammation lugnat sig betydligt. Jag har inget läckage bak och jag behåller salter i kroppen. Jag trodde aldrig att jag skulle få må så här bra igen!!
Håll tummarna för att det ska hålla i sig nu! Jag har inte tid att vara sjuk nu utan måste ge järnet i skolan.
Kram på er alla / en trött och lycklig nalla
jost78,ursäkta om jag tjatat om bandage nu men vad har du för sort? Gar du en loopileo eller en vanlig enpipig stomi?
Du kanske minns att jag hade ett jätteproblem med läckage ett tag i somras?
Jag fick konvexa tvådelsbandage Coloplast sensura convex light som funkar kanonbra för min loop. Jag kombinerar detta med ett bälte för sääkerhets skull för att känna mig riktigt trygg med bandaget. Tack vare detta så kan jag känna mig lugn och t om göra en massa aktiviteter utan att det läcker.
När jag hade mina endelsbandage provade jag tätningsringar men de fungerade inte för mig. Hoppas att ni får ordning på läckage och sådant snart för det är så viktigt att man kan känna sig trygg.
Jag har också funderat på detta med vaccin mot infl. Jag blir ju så himla lätt sjuk och då är det sjukhusvård med dropp som gäller för min del....
Det kanske inte är så poppis att jag åker in och smittar en massa andra menar jag.
Jag ska genast ringa VC och kolla.
Igår så drog jag ner på medicineringen och märkte genast en rejäl försämring. Min läkare tycker att jag ska laborera lite fram och tillbaka ett par veckor för att se hur det känns. Vi ska utvärdera senare och se vad som passar mig bäst.
Kram på er alla / Nalla
Jag ser alla slarvfel i mitt sista inlägg och kan bara inte låta bli att skratta åt eländet.
hoppas att ni har överseende,jag får skyll på hjärnsläpp eller något
jost78,jag hade liknande problem men med min loop. Har du provat konvexa bandage?