Någon som blivit gravid efter att ha fått ett utomkveds?
... och om du blivit gravid ígen, har du båda äggledarna kvar eller är ena bortopererad?
... och om du blivit gravid ígen, har du båda äggledarna kvar eller är ena bortopererad?
Då ska jag be om spolning pronto! Här tas inga risker :)
Min kompis fick utomkveds förra året, blev gravid igen efter ca 4 med en äggledare och ska föda i början av oktober!
malinkatarina
Stort grattis till din kompis, o fram för fler historier av denna art för att muntra upp oss dystergökar!
Hade x i nov 2000, aukut opererades å de sa min chans att bli gravid minskat! Tji fick de för jag hann inte få mens innan jag var gravid igen! Mitt andra barn tog sig me första gången! Har dock fått göra tidiga vul!
Jessica, grattis!
Vet du vad anledningen var att du fick X alls? Alltså infektion, bukop eller liknande?
fick ett x i maj och är nu gravid igen i v.11. Har dock båda äggledarna kvar eftersom jag inte behövde opereras.
Jag har hört att när den ena äggledaren är borta så tar den andra över dess produktion, hoppas det stämmer! Håller tummarna för er!
livsmedel, grattis!
Kvarvarandeäggledare blir som en motorväg för båda äggstockar, så där e d ju lugnt. Hoppas bara att den sköter sig och itne stoppar stackars nya små ägg som försöker trilla på plats...
Jag har fått 2 barn med bara en äggledare efter utomkvedes. Dessutom fick jag utomkvedes i min enda äggledare mellan barnen. Men den fick jag dock behålla. Så det har gått himla bra för mig. Blev dessutom ganska snabbt gravid också. Med snabbt menar jag ca ett år efter första och ett halvt år efter andra, det är snabbt för mig.