• plupp06

ÄD på KS Huddinge Del 5

Amelie vad glad jag blir för din/er skull att allt såg bra ut!

Bette: Skönt att du gjort ditt sista arbetspass på lääääääänge!

Pricken och Emmy: Hoppas ni mår bra!

När fick ni era frysbrev hemsickade? Är så nervös att vi inte ska ha fått något till frysen, vid insättningen var det ju bara ett ägg som hade kvalitet nog att återföras och det fick jag!

• plupp06

Vågar knappt säga det så jag viskar att jag har testat i smyg 5 dagar innan testdatum och jag fick 2 st streck på stickan. Vågar inte riktigt tro på detta förens jag tar det riktiga testet på lördag. Vet att vi diskuterat det förut att detta är en riktig tur tråd...

• plupp06

Vågar inte riktigt ta emot tacket, men tack ändå för tacket! Har testdag i morgon, sedan så kan mycket gå snett såhär tidigt jag vågar inte riktigt tro på detta än. Men visst är jag fantastiskt glad att jag ens kommit såhär längt, nu ska jag föröka ta en dag i taget och bara njuta.

Ha en skön helg tjejer!

• plupp06
    Pricken76 skrev 2009-10-18 12:12:46 följande:
    Estra: Vågar du glädjas nu?
    Jag är helt överlyclig att jag kommit såhär långt! men försöker samtidigt vara realistisk och inse att det är mycket som kan gå fel tidigt i en graviditet.
  • plupp06

På måndag är det mycket som måste fixas, ringa Huddinge och meddela resultat.
    Sedan måste jag rusa till läkaren och ta nya sköldkörtelprover, de flesta behöver öka dosen levaxin rejält när de blivit gravida.

Är fortfarande förvirrad över detta konstiga steck på stickan som uppebarat sig
    Jag har ju knappt några symptom, hade ni det? Brösten är kanske lite ömma, men det känns som det kommer och går och inte så mycket jag reflekterar över. Nedre delen av magen hade jag lite molvärk i sedan progynon starten men det känner jag inte av så mycket längre.

KRAMIZ!!

• plupp06

Nä vad ledsen jag blir geten

Chanserna att lyckas vid ÄD ska ju vara högre än vid ivf, så hoppas att dig frysägg är av tipp topp kvalitet. Jag har mailat runt ett stort antal kliniker runtom i Europa och runt 50% chans att lyckas ligger de flesta kliniker på.

• plupp06

Hinos skönt att höra att man inte måste ha tusen symptom! Kanske helt enkelt ska vara glad att jag inte mår illa hela dagarna.

Det finns dock ett symptom jag gärna skulle ha och det är att få dubbel så stora bröst hi hi hi..

• plupp06

Ja, jag ska verkligen försöka att våga njuta.

Måste berätta en barnslig sak jag gjort idag, har köpt ett clearblue digitaltest. Vill så gärna se att det står "gravid" på displayen så jag kan ta in att detta är sant och jag inte drömmer. Näää dags att gå och kissa lite då...

Kram på er tjockmagar och er utan!!

• plupp06

Pricek: Vad spännande att det snart är dags för dig!!

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 5