ÄD på KS Huddinge Del 5
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Nu har man knapra östrogen tabletter, snart är det dags förhoppningsvis om äggen räcker till oss.
Har era respektive varit med vid insättningen? Tyvärr verkar det som om de "ungefärliga" datumen vi fått krockar med min sambos tjänsteresor utomlands
Visst sätter man tillbaka 3 dagar efter äggplock?
Estra: jag fick tillbaka embryot 2 dagar efter äggplocket. Min man var med...känns som att detta är vår gemensamma resa, så han ville alltid vara med mig. Men egentligen hade det inte spelat så stor roll. Insättning känns så lättsamt jämfört med äggplockning.
Håller tummarna att du får massor med guldägg.
Jasså är det 2 dagar efteråt insättning sker, jag trodde det var 3 dagar efteråt. Hoppas det löser sig med datumen, jag vill verkligen inte göra detta själv.
Min man har varit med på allt, alla undersökningar, kollat slemhinnan, i Riga, tog det som semester. Så vi har följt varandra hela tiden. Han är nu även med hos barnmorskan när vi blivit gravida!! Det känns bra och tryggt och underbart att han vill vara delaktig!!
Min man hade sedan middagen färdig till oss två när jag kom hem från Arlanda, det var väldigt mysigt.
Bette
Amelie. Nu börjar det närma sig testdag... pirrigt. Hoppas hoppas hoppas.
Hoppas ni får en trevlig helg. Vi ska för första gången shoppa lite babygrejer. Känns mkt roligt. Men lite svårt att veta vad som kommer behövas.