ÄD på KS Huddinge Del 5
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Hej på er,
Startar om tråden då den gick ut den 9 augusti. Hoppas att alla har det superbra.
Den lille sparkar varje dag mycket, det är så underbart att känna honom. Idag är jag hemma från jobbet för jag har haft sådan huvudvärk.
Kramar
Bette
Pricken har du gjort ultraljud för att kolla blodflödet till barnet, det skall jag göra den 24 augusti.
Bette
Halloj på er tjejer,
Jag har fått min havandeskapspenning godkänd så det känns otroligt skönt faktiskt. Jag jobbar bara tills i början på oktober. Bebben sparkar varje dag det är så otroligt härligt att känna honom.
Ha det gott
Bette
Vi gjorde ÄD i Riga och fick alla ägg från donatorn. Jag vet inte hur det är i Sverige, själva tyckte vi att det blev för lång väntan med 3 år och ett försök.
Bette
Hallå allihop,
Vill bara meddela att allt är bra med min lillkille i magen, han väger nu 947 gram. Så söt är han, nu kan man se lilla snoppen klart och tydligt. "Noche" ultraljudet gick bra och jag träffade läkaren efter som sa att det är bra, nästa ultraljud blir tillväxtultraljud i vecka 32. Mitt blodtryck ligger bra också 110/70 så allt är toppen.
Många soliga kramar
Bette
Det går inte så bra, jag har karpaltunnelsyndrom i höger hand, jag kommer nog bli sjukskriven. Men annars är allt toppen.
Bette