Epilepsitråden 9
Allt gick toppen. Hemma igen. skönt
Allt gick toppen. Hemma igen. skönt
tackar tackar. Ja det där med sömnen är JOBBIGT!!! Axel har ju alltid sovit som en kratta. Nu en period är en sämre period. så man har kanske sammanlagt sovit 5h per natt nu i några veckor o på hemvägen kände jag verkligen av det. Höll på att köra av vägen. inte bra! inte bra!
BRA Schnappi. eller som gert fylking brukar säga äntligen!!!
Håller med Rebecka81 där du är ingen värdelös mamma. En mamma som är värdelös känner det nog inte på sig... det är min teori...
Men att vara mamma till ett funkisbarn är inte som att vara mamma till ett "normalt" barn. Det är så mycket tuffare. o trött blir man.
Varför kan inte Axels hoste ge upp nu? Han hostar sig fördärvad på nätterna. Så i sisådär 3veckors tid har vi nu varit uppe mellan 2 och 5 på natten för han bara hostar. Det är ju så man längtar till hans vanliga lunk med att vakna sina 5-10ggr/natt för de är bara ca10min o han brukar inte gråta som en tok. Man blir helt galen av dessa nätter.
Vi håller på att sätta ut Iktorivilen, lagom till jul ska den vara väck, så det är en lååååång uttrappning. Inga förändringar i ep;n vad vi ser, men vi märker en viss skillnad i hans spänningar i kroppen (men det kan ju ha med förkylningen att göra också).
Ta hand om er. Det låter som det är en hel del för er. Tänker på er!