Själv är jag något nervös inför Axels MR imorgonbitti. Usch o fy...h-by! Men det kommer säkert gå bra, men det hjälps ju liksom inte nervös ändå!
lillis23 skrev 2009-09-14 17:05:57 följande:
3busfrön, är så lessen för din skull. Hoppas du orkar se framåt ändå.stor kramHappy2 tänker på dig massa, du är så tapper och kämpar och tandvärk är väl typiskt att du ska behöva ha det mitt uppe i allt. Stay strong. kramSmuliz, vad spännande och kul med framsteg.Triplet lady, håller med att man undrar vad som är personlighet och sjukdom?Här är det annars bra, Elliot har varit så grinig sista veckan och jag har undrat om det kan vara ep...nu imorse kände jag en liten tagg i munnen, en tand på g långt bak:) så skönt att det var något helt normalt:)Annars går det framåt motoriskt och jag tycker han kräver mer stimulans och idag stod han helt själv i nån sekund och tycker det är så kul:) Han som suttit i mindre än en månad, nu vill han upp:):) som en sol!!!Ska på hab nästa fredag så då hoppas jag vi får lite hjälp och kanske lite hjälpmedel som för honom framåt i utvecklingen.Soliga kramar från en stolt mamma
Va häftigt att han står själv! Toppen!