30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
Hej tjejer
Nu tittar jag in har trots att jag ar pa semester.... jag lovar, jag ar inte galen ;)
Icka: skont att du fatt svar sa fort! Hur kanner du infor IVF?
Bettan: vad haller kroppen pa med nu da? Fy,vad det maste vara jobbigt med allt strul! Skickar styrkekramar till dig!
TT: later som ratt bra nyheter for dig! Hoppas att du far mer svar pa UL i dag.
PP: sa trist med negativa tester... men jag haller med de andra tjejerna om att hoppet inte ar ute for dig. Tanker fortsatta halla tummarna trots allt ;)
Ego: Jag testade negativt i dag och fick mensen direkt efterat (snacka om onodigt test). Har bestamt mig for att inte forstora semstern med detta, sa jag ska strax ge mig ut pa middag + drinkar med min kille. Var bara tvungen att gnalla lite har forst... fast jag skams over att gnalla over det har. Det har bara gatt tre manader sedan mitt sista ma och det finns verkligen inte orsak att tro att det ska ga sa har snabbt. Det skulle vara fullstandigt normalt om det tog ett ar och det vet jag mycket val. Jag vet ocksa att manga av er har har det mycket jobbigare an mig. Det var bara det att jag hoppades sa mycket den har manaden. Tror att jag kanske hoppades pa en enkel losning den har gangen... Ja, ja, nya tag vid nasta al.
Kram pa er allhopa!