30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
Bettan: fy vad trist att din vän fått mf. Vi vet ju alla här hur jobbigt det är. Tror säkert att du är ett bra stöd, trots att du inte kan vara nära henne "live" så att säga.
Icka: hoppas att du får svar på dina priver snart. Kan inte vara kul att gå och vänta på sånt.
Sanne: du är verkligen också omringad av gravida, förstår att det är jättejobbigt! Särskilt eftersom nisitter i samma rum också. Känner igen det där med att man är livrädd för att någon mer ska bli gravid på jobbet, jag har nästan radarsyn när det gäller sånt :) Det finns en person kvar på mitt jobb som skulle kunna bli gravid också och det känns som att jag kommer få ett sammanbrott när hon också berättar att hon är gravid.
TT: grattis till att du kommit längre än innan! Det kommer säkert kännas lugnare för dig efter ditt VUL. Har aldrig kommit dit själv, men kan tänka mig att det är så.
PP: usch, det ÄR verkligen jobbigt med gravida kompisar. Jag har många gravida vänner, men nu har de börjat föda sina barn så nu kan det väl bara bli lättare... eller det är i alla fall det jag intalar mig :)