30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
PP: Missunna mig inte tumhållningen, för jag fortsätter envist. Men det är såklart jättetris om du har rätt.
Bettan: Man får väl säga grattis till mensen då! :)
PP: Missunna mig inte tumhållningen, för jag fortsätter envist. Men det är såklart jättetris om du har rätt.
Bettan: Man får väl säga grattis till mensen då! :)
Ninni: Trist med mensen, hoppas att du ändå hade en bra resa och kunde njuta av drinkarna!
Icka: Efterstom du tempar så har du ju koll på om du har äl, och om ni aktivt försöker då så kan du ju börja med Trombyl igen. Annars gör det ju ingen nytta så då kan du lika gärna låta bli.
PP: Du får uppdatera ang. mensen. Hoppas den håller sig borta!
Bettan: Hur går det, blöder du fortfarande?
Bettan: Så skönt för dig. Hoppas äl dyker upp lägligt då. Den är säkert förskjuten på nåt vis iaf, eftersom kroppen inte alls har funkat som vanligt på länge.
Jodå, allt ok med mig. Jag nojjar mindre, men det beror nog på att dagsformen är bättre. Nu känns det iaf som att VUL är inom överskådlig framtid, det ska bli skönt att veta. Hur är det själv?
PP: Så trist att du hade rätt ang. mensen. Nu håller jag tummarna för att det sprids en gravidepidemi i tråden!
Jemema: Så trist att du ska behöva vänta så länge, det är ju åtminstone en halv evighet till 26 november...
Icka: Hur är det med dig?
Liss: Håller med de andra, klart du ska ventilera när du mår dåligt, tråden är ju till för att dryfta både lycka och sorg, och allt där emellan.
Bettan: Dumma SU. Kan du inte ringa och höra vad TSH låg på?
Ego: Till er som undrat: Det är idag 9 dagar till VUL. Just nu är jag i nån slags apatifas, jag orkar inte grubbla så mycket längre. Hur som helst så kan jag inte påverka utgången mer än att medicinera och leva sunt, och hoppas att ödet inte har mer djävulskap i beredskap åt mig.
Icka: Kul att höra från dig, och så bra att du äntligen blir vettigt bemött!
Jemema: Jag skulle låta dildon vila. Poängen med att man inte ska föra upp något är ju att då riskerar man att föra upp bakterier, och det gäller ju oavsett om det är en tampong eller en mänsklig eller plastig snorre.
Jag tror för övrigt inte att det spelar nån roll om den är ren (det förutsatt jag), du har ju bakterier på hud och slemhinnor, och de kan ju åka med upp. Men det gäller ju bara om man blöder, annars är det grönt att släppa in vad helst man föredrar :)
Jemema: Förstår det :) Men du bode ju snart sluta blöda så då får du ta igen allt ;)
J: Så bra, då behöver du inte klättra på väggarna så länge till :)
Icka: Hoppas det går bra hos läkaren. Här gör man bara MR inför op, eller när man misstänker att det ska bli op, eftersom det annars inte tillför så mkt mer än en skiktröntgen. Men ofta är det ju tillgång som styr. Hoppas det blir nåt bra av det hela iaf. Trist med bilen, verkligen surt.
Jag hade kört på, men gör vad som känns bäst i hjärtat så blir det säkert bra.