God morgon i tråden!
Bettan: Håller tummarna för ett vettigt bemötande och att du får några svar på dina frågor idag. Kram.
Pillan: Ibland har man sånna dagar där man inte orkar ta sig för någonting.
Ninni: Jobbigt det här med gravida. De två som blev gravida strax efter mig i vintras har nu fått sina små, den ena förra veckan och den andra i onsdags Ska tillbringa helgen med den enda gravida jag vill umgås med frivilligt nu. Men det känns helt ok. Förra helgen var vi ju uppe i Dalarna hos sambons kusin med familj. De har 2 döttrar, en på 2,5 och en på 5 månader. Båda två är helt underbara. Jag satt med den lilla hela tiden och bytte blöja och kånkade runt, det enda jag inte gjorde var att amma Jag har upptäckt att jag mår bra av att vara med bebisar, det är magarna jag inte riktigt gillar.
EGO: Började få spottings igår, hoppas det är mensen som är på g. Hade lite ångest igår, funderade mycket på om jag verkligen är redo att börja försöka igen, jag är livrädd rent ut sagt att det ska bli som sist och att det ska bli för många foster. Sen är det det här med det nya jobbet (många det, det blev ) Känns som jag vill komma in i det innan jag blir gravid igen. Men sen tänkte jag lite till och kom fram till at vi kan ju börja med några småförsök, inget riktigt allvarligt. Visst kommer jag tempa och så, mest för att se om jag får äl men jag tror inte vi kommer att vara lika hysteriska riktigt än.