Mary Lo: Välkommen hit.
Pillan: Vi kanske ska ta och ta vara på våra män och våga tro på att de stannar hos oss oavsett. Trifatisk kurva är när kurvan ligger i tre nivåer. Om du kollar på mina gravidkurvor från nov-08 och juni-09 så ser du att runt dag 14 så stiger tempen ytterligare ett steg. Man ser tydligt att kurvan ligger i tre nivåer.
Bettan: Bra initiativ med medl.listan ska genast fylla i.
TT: Håller med Pillan, inte ska du skämmas över att du blivit gravid så snabbt. Jag har oxå lätt att bli gravid när jag får hjälp d.v.s. Blev gravid på 4e älen första gången och 3e andra, vilket får räknas som snabbt.
Sanne: Det är bästa tt börja så snart som möjligt efter första mensdagen för att ff ska kunna räkna ut äl så bra som möjligt. Jag rekommenderar verkligen tempning.
Ninni: Kände precis som dig innan detta ma:at att jag blir bara äldre och äldre. Nu är det inte lika viktigt längre, läs än. Jag har en konstig? vana att alltid kolla hur gamla andra är när det får barn. Som i tidningsreportage t.ex. Familj x har 2 barn, mamma är x år gammal, då räknar jag direkt ut hur gammal hon var när första barnet kom. Kollar även detta när det gäller kändisar. Jag har upptäckt att väldigt många som har både 2 och 3 barn fick första vid 35, det har lugnat ner mig lite.
Liss: Hej!
EGO: Kollade först på One tree hill igårdär det ju fanns med en nyfödd och sen på en film där det oxå fanns en. sambon suckade flera gånger under tiden och sa senare att tänk om man skulle haft en sån nu. Det gör ont i bröstet. Speciellt när man tänker på att tvillingarna skulle vara 2 månader nu Men vi ger inte upp tjejer!!