• stor grön drake

"Så här blir du gravid!"

Slänger du upp de pengarna kommer du antagligen att få nuppa bartendern PÅ bardisken

• stor grön drake

föresten, kommer ni ihåg att äta alla de där naturläkemedlen som 100% säkert har gjord eva, marie, anna och malin längre ner på gatan gravida?
    Rosenrot, solros extrakt, omega 3-6-9-osv, folsyra, äppelcidervinäger, tomatjuice m.m....

Sen tipset om att man ska köpa kläder utan något som helst rum för mage i, "funkar varje gång". Visst, jag gick upp 10 kg och kunde inte ha kläderna mer, men inte fan var jag gravid...

• stor grön drake
    Humlet skrev 2009-07-31 06:48:03 följande:
    Kan det vara att jag tänkt på bebis för tidigt, ja alltså innan de nya rönen började gälla?
    Jag tror man ska börja med att hejja på den lilla simmaren, "kom igen, du klarar det, bara 2 cm till! YES, du är i MÅÅÅÅL! jag menar ägg"
    Sen får man tänka på kardborrband, för att ägget ska fästa...
    Sen vet jag inte riktigt... Men ge fan i att tänka på gelehallon iallafall
  • stor grön drake
    nevadita skrev 2009-07-31 14:11:59 följande:
    DÄR har vi det!!! Ingen har kommit på vad man ska tänka på efter kardborrband!
    OK, vi behöver some major brainstormin här tjejer! Vad kommer efter kardborreband i evolutionen?
    Ska man börja baka moderkakoR? Lägga bullar i ugnen? Måste de isåfall vara där i 9 månader? Då blir det ju förkolnade bullar, och hur ska jag vörklara för min blonda blåögda man att bebisen är kolsvart?
  • stor grön drake

Cellisen
    Nu tycker jag att du är ohyffsad, hur kan du mena att den stackars läkaren ska vara mer insatt i dina problem än vad dina släkt och vänner är?
    Han har ju faktiskt bättre saker att göra, kaffepauser tex dessutom har han säkert 17 barn hemma att ta hand om eftersom läkaryrket är så avslappnande

• stor grön drake

precis, han fick ju lixom läkarlicensen i cornflakes paketet tillsammans med körkortet. Dina vänner har ju själva prövat att slappna av, käkat upp-och-ner vända palsternackor och sexat hängandes i ljuskronan över trädgårdslandet. DE vet vad de pratar om...

• stor grön drake

eller så räknade han med att du skulle stå så mycket på huvudet (för att hjälpa simmarna) att det kommer förorsaka stockning där inne
    En simmar-propp helt enkelt, precis som när man får vaxproppar i öronen...

• stor grön drake
    Bellbox skrev 2009-07-31 20:42:49 följande:
    vi som har svårt att få barn helt enkelt är antingen för tighta (!) så simmarna orkar helt enkelt inte, eller också tyvärr för uttöjda så de får sima runt i cirklar... -... Vilken av de 2 typerna tillhör ni ANDRA här i tråden om man nu ska tro mon källa?
    Ja, jag är i allafall tight som fan, eller så är det gubben som är stor. Fan, måste ut och ragga imorgon kväll så jag kan få svar, tänk om jag är värsta fladdermusen egentligen, och mannen som är hängd som en mindre häst?
    Undrar om någon på krogen tänder på bittra, elaka, svettiga, trötta tjejer i 6:e mån som bara vill jämföra storlek... (efterforskningarna kommer ju att vara bra att ha till nr.2, ifall läkarna tycker vi ska "slappna av" och ta det lite lugnt...)
  • stor grön drake

ska man gå på hur länge det har känts borde jag vara mormor vid det här laget, eller ja, farmor funkar ju det med...

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"