• Thalis

"Så här blir du gravid!"

Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:36:11 följande:
    Du får hålla koll på var och hur de slappnar av och göra samma sak! Helt OT,men visst är får och lamm avslappnande f.ö i alla fall? Älskar dem! Flera av våra _tror_ att de är hundar för de är jättekelsna.
    Fast du måste ju räkna fåren för att de ska kunna hjälpa!!!
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Thalis
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:40:36 följande:
    Räknade senast idag så då måste jag ju bli gravid då!4everwe2: Bananen och chokladen samtidigt vet jag inte,men det är så gott så prova du!
    Men oj! Klart att du blir gravid nu!!! Räknar man får så somnar man ju och man kan ju inte vara med avslappnad och levande som vid sömn!!!
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Thalis

Vitlök!!!!
    Alltså det måste ätas!

• Thalis
    Gräddeline skrev 2009-07-27 20:07:55 följande:
    Nej det ar det jag menar - naturligtvis funkar det inte alltid att slappna av, och det funkar inte BARA att slappna av. Men som sagt, kroppen o psyket hanger ihop och det ar ju bra att tanka pa det (men sjalvklart gor ni det redan).
    Fast vad skulle det hjälpa om man slappnade av när det gäller barnagörandet?
  • Thalis
    Gräddeline skrev 2009-07-27 20:11:01 följande:
    Som sagt ar det lattare sagt an gjort. Sa det ar inte ett sa jattebra rad att ge till folk som forsokt lange att bli gravida. Men jag ville bara papeka att det kropp och psyke hor samman mer an man tror.
    Jag har inget emot dig,men även det du säger om att psyke och kropp hör ihop fick man höra flera gånger! Och jag blev rent av förbannad och bad folk dra åt helvetet!
    Varför?
    Jag för deras välmenande kommentar gjorde bara ont,de menade att mina missfall tidiga som sena berodde på att jag inte slappnade av!
  • Thalis
    Shoegirl skrev 2009-07-27 20:10:27 följande:
    Det funkar inte ens om man slappnar av under IVFJag tror mer på Colan då
    Jag tror också mer på colan!!!
  • Thalis
    Gräddeline skrev 2009-07-27 20:24:18 följande:
    ja jattefint Jag forstar verkligen, ville bara forsvara den andra kottbiten som pratade om kropp och psyke, att det faktiskt ligger lite sanning i det, dock galler det kanske inte graviditet da. *klattrar upp ur gropen*
    Ja,fast den andra köttbiten menade att man blev inte gravid eftersom man inte slappnade av.
    Klart att kropp och psyke hör ihop MEN detta gäller inte allt.
  • Thalis
    Pellepellepelle skrev 2009-07-28 12:19:52 följande:
    Ja verkligen stort lycka till till dig och alla andra!! Hoppas att alla är på smällen innan sommar´n är slut
    Om alla i tråden duschar muffen me cola,äter vitlök och jordgubbsfil med mörkchocklad.Kelar med får och skaffar hund.Adopterar eller börjar med adoptionskursen och låter bli att tänka på barn så kommer nog alla att bli på smällen till hösten!
  • Thalis
    Humlet skrev 2009-07-28 12:26:15 följande:
    Och icke att förglömma - Byter partner.
    Just det byta partner och för att inte få missfall undvika stark mat.
  • Thalis
    Gul13 skrev 2009-07-28 12:29:14 följande:
    Du borde flytta till USA och tjäna multum med pengar på goda råd till ofrivilligt barnlösa människor.Någon skrev om kolonistuga: Jag köpte växthus i höstas som inte är monterat än. Tror du det händelsevis kan hjälpa?
    Du, Miracle Cats och jag har ansökt om patent för avslappning i form av piller,spray och även pulver för kvinnor som vill bli på smällen.
    Så fort vi får det igenom så kommer vi att tjäna en massa pengar på detta och dessutom kommer en massa barn att födas tackvare oss!
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"