• nevadita

"Så här blir du gravid!"

Denna är min favvo: "stå på händer i en kvart efter"

Rådet fick jag av en bonde som inseminerar kor. Undrar om korna står på frambenen ????

Kan ju säga att jag aldrig lärt mig stå på händer heller. Oturligt. Men lila underkläder har jag. Och coca-colan funkade ju uppenbarligen

"IVF? Provrör? Men blir det ert barn då?"
    Nej läkaren tar tillbaka det sen....

fan vilka underbara människor det finns....hrm....   

• nevadita
    FruNaftra skrev 2009-07-28 12:18:35 följande:
    Mina damer och herrar. Jag VET varför jag blev gravid!Försök 1: Ägde ingen kolonistuga ---> IVF ET misslyckadesFörsök 2: Ägde ingen kolonistuga --> FET misslyckdesFörsök 3: Köpte en kolonistuga!! ---> FET lyckades!!Så där har ni det. Köp kolonistugor, hela bunten!
    HAHAHAHA!!!!! Klockrent!
  • nevadita
    Pimpinellan skrev 2009-07-28 13:01:39 följande:
    Miracle Cats skrev 2009-07-28 12:56:27 följande: Eller den värsta av alla kommentarer: det kanske inte är meningen då att ni ska ha barn. Nähä,men knarkare,pedofiler,psykotiska,de som inga barn vill ha,de som misshandlar dem,de som gör allt för att inte bli gravida,de som super,storröker m.m-DÅ är det meningen!? Har en vän som tror så här och jag har aldrig berättat att vi har problem. Hon hade själv den enorma turen att få två barn efter 40 så hon ska ju hålla tyst...

Är ni fortfarande vänner? Varför skulle det vara meningen att HON får barn och inte DU? Vilken självgod j-vel.
  • nevadita
    Pimpinellan skrev 2009-07-28 13:07:25 följande:
    Hon har märkliga ideeér överlag. Vi träffas extremt sällan p.g.a avstånd och när hon ringer håller jag god min. Hon vet inte ens om vårt missfall för hon är emot all hjälp ifall man är barnlös och jag blev ju gravid efter IVF-det vore ju att gå emot det som är meningen!
    låter bra att ha henne på avstånd iaf...

Och så undrar folk varför man blir bitter och inte vill prata om sin barnlöshet/behandlingar osv??? Morr.

Banan är förresten fosterfördrivande bara så ni vet.
  • nevadita
    MrsAssault skrev 2009-07-28 13:12:35 följande:
    Ok det här är min handlingsplan nu efter att ha läst här: 1. Köpa en kolonistuga2. Säga upp mig från jobbet3. Börja knarka4. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta5. Skölja muffen med coca-cola6. Aldrig göra ett graviditetstest
    Och undvik bananer ,och tvätta mäns kalsonger!
    Du ska se att du är gravid inom tio minuter
  • nevadita
    stor grön drake skrev 2009-07-29 11:44:53 följande:
     Mannen har försökt antyda att det kanske skulle hjälpa att "arbeta" på köksbordet, men med litet kök samt full insyn från husen mittemot samt från gatan har jag undanbett mig det. Kanske därför det inte funkade...
    hehe, lyssna på din man kvinna

Vårt köksbord vetter mot vår egen tomt (baksida) men det brukar ränna en galen tant där och plocka blåbär. 
    Kanske skulle gett henne en föreställning??   

Borde ge ut en liten pamflett med alla fiffiga ideér som kunde delas ut på första läkarbesöket.
    "Oförklarligt barnlös, jaså, men se läs den här så blir du gravid på stubben!"
    Tänk vad många onödiga behandlingar som sparats in!

(Ja jag är skarpt ironisk, är väl bäst att lägga till )
  • nevadita
    Gul13 skrev 2009-07-29 12:00:49 följande:
    Köksbordet har vi aldrig provat heller. Det är så klart det som är felet. För sex i stallet räknas väl inte? Nej ni behöver inte prova. Det fungerar inte heller.
    Fasen luras du?

Köksbordet i kolonistugan vore optimalt.
  • nevadita
    Pimpinellan skrev 2009-07-29 12:57:45 följande:
    Om jag inte är gravid nu ska jag köra _alla_ tips nästa månad plus ha sex i stallet kanske? Eller varför inte inne i lagårn-där borde flera djur ha blivit tillverkade genom åren och kanske det smittar?
    akta dej för svininfluensan bara
  • nevadita
    stor grön drake skrev 2009-07-29 20:54:22 följande:
    Slänger du upp de pengarna kommer du antagligen att få nuppa bartendern PÅ bardisken

Kalimero: lycka till nu
  • nevadita

kalimero: är du inte nedsövd än ? {#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"