• FruNaftra

"Så här blir du gravid!"

hahahaha
    Den BÄSTA hittills

Kyanita skrev 2009-07-27 19:00:51 följande:
    En till klassiker: Har ni sex?
  • FruNaftra

Mina damer och herrar. Jag VET varför jag blev gravid!

Försök 1: Ägde ingen kolonistuga ---> IVF ET misslyckades
    Försök 2: Ägde ingen kolonistuga --> FET misslyckdes
    Försök 3: Köpte en kolonistuga!! ---> FET lyckades!!

Så där har ni det. Köp kolonistugor, hela bunten!

• FruNaftra

Ja det är högst troligt så att utseendet spelar stor roll. Det måste för det första finnas mycket ogräs. Står du med arslet i vädret hela dagarna så underlättar det för dig faktiskt (kanske flyger det in spermier av sig själv...apropå den där andra tråden om att bli gravid av att simma i pool)

Pimpinellan skrev 2009-07-28 12:34:31 följande:
    Vi har både en gästsuga och en parstuga,men hittills har de inte hjälpt...? Fel utseende kanske?
  • FruNaftra

Ja absolut!
    Och om ogräset skulle ta slut där så får du mer än gärna låna min!

MrsAssault skrev 2009-07-28 12:52:58 följande:
    Min far och min mormor har kolonistugor, det kanske räcker om jag lånar nån av deras?????
  • FruNaftra

hahah Shit pommes vad du kommer bli megagravid fort!!!

MrsAssault skrev 2009-07-28 13:25:08 följande:
    Okej såhär då1. Köpa en kolonistuga2. Adoptera3. Säga upp mig från jobbet4. Börja knarka5. Prostituera mig utan skydd med de vidrigaste män jag kan hitta6. Skölja muffen med coca-cola7. Aldrig göra ett graviditetstest8. Dricka jordgubbsfil9. Tvätta kalsonger (kanske kan tvätta torskarnas kalsonger??)10. Undvika bananerJAG KAN INTE MISSLYCKAS NU!!!!!!!!!!
  • FruNaftra

Men hallååå...är ni inte gravida än???
    Ni har ju hemligheteerna avslöjade nu ju. GÅ OCH GÖR BEBISAR!

• FruNaftra

Angående det här med att söva ner och låta någon göra sitt med en Det har ju slagit en både en och två gånger att man kanske skulle spara de där IVF slantarna, sätta på sig något slampigt och gå ner på krogen och be någon knarka ner en våldföra sig på en. Mycket billigare och snabbare faktiskt (55 tusen för att vara mer exakt)!

Squirl skrev 2009-07-29 18:16:02 följande:
    Om nu avslappning funkar så fint, varför öht kasta ut de surt förvärvade slantarna på IVF när man så mycket billigare kan söva ner kvinnan och låta mannen ha lite kul och sen är det klart? För övrigt undrar jag varför en del av rådgivarna känner sig så manade att skriva i denna tråd, triggas ni av att ni inte är önskvärda just här? Lots hustru, någon? Under de nio år vi jobbade på barn så hade jag ett bittert mantra där jag rabblade upp alla idioter som till skillnad mot oss fick barn. Idioter som våldför sig på sina barn, knarkar bort barnens barndom eller helt enkelt ignorerar sina barn. Det känns tusen gånger bättre att vända bitterheten utåt och mot andra än i tysthet mot sig själv och anklaga sin egen person för att det inte blir några barn.Man är tillräckligt ur spel som det är ändå.Sug på den du, Norrbagge!
  • FruNaftra

55 tusen MINDRE skulle det kosta menade jag.
    Men vafan, jag kunde gott ha lagt några tusenlappar på drinkar. Då borde det ha funnits någon ful jävel som velat bonga på mej

callimero skrev 2009-07-29 20:48:30 följande:
    Man får många Long Island Ice Tea för 138.000:-  garanterad avslappning och förmodligen napp i baren förr eller senare. Guuud vad jag är korkad som inte fattat det. 
  • FruNaftra

Halleluja!

Barret08 skrev 2009-07-29 22:11:22 följande:
    Shit, att jag inte fattade det! Måste genast berätta för min läkare att jag slutar med pergotime eftersom hjärnan fixar pco:n . Sen slutar jag med tombyl och crinone också för att hjärnan fixar att jag inte får fler missfall!Önskar att jag visste detta innan jag tog alla medicin så hade jag sluppit all väntan, missfall och biverkningar...
  • FruNaftra

Ska man röra sig eller stå på ett speciellt sätt för att underlätta för spermierna att hitta fram till ägget??

stor grön drake skrev 2009-07-31 07:49:15 följande:
    Jag tror man ska börja med att hejja på den lilla simmaren, "kom igen, du klarar det, bara 2 cm till! YES, du är i MÅÅÅÅL! jag menar ägg"Sen får man tänka på kardborrband, för att ägget ska fästa...Sen vet jag inte riktigt... Men ge fan i att tänka på gelehallon iallafall
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"