-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vilken ögonfärg tycker du (generellt) är finast?
-
Alla färger utom bruna...
-
BLÅ!
-
på kvinnor tycker jag det är finast med gröna(hehe har själv gröna)
På män tycker jag det är hetast med bruna
-
Trollet Ludenben skrev 2009-07-28 21:35:37 följande:
Jag ser inte falsk ut. Inte sambon heller....Inte min sambo heller. Han har jättevackra, ljusbruna ögon. Nästan alla här där jag bor har bruna ögon och det är jättevackert.Tycker att de är mer blå/gråa..vampyria2 skrev 2009-07-28 22:18:14 följande:Gröna, min älsta dotter har det och hon har de vackraste ögonen jag någonsin har sett...äh sätter in en bild bara för att jag kan och för att de är så vackra -
Kan tillägga att jag har själv jättejättegröna ögon och tycker inte det är något speciellt (men får typ kommentarer varje dag så andra verkar tycka det) Antar att man vänjer sig så vid sin egna färg att man inte reflexterar över om det är fint eller inte Men är nöjd iallafall.
-
Gröna eller melerade ögpn är finast.. Har själv bruna, tkr de är helt okej, men gillar inte blå ögon så mkt..
-
Jag har också rätt stark grön färg tror jag, ögonen på bilden ovan tycker inte jag heller är så speciellt gröna. Kanske för att jag är van med mina egna?LitenKyckling skrev 2009-07-28 23:13:36 följande:Kan tillägga att jag har själv jättejättegröna ögon och tycker inte det är något speciellt (men får typ kommentarer varje dag så andra verkar tycka det) Antar att man vänjer sig så vid sin egna färg att man inte reflexterar över om det är fint eller inte Men är nöjd iallafall.
Jag får ibland frågan om jag har linser. -
Tycker inte att ögonfärgen spelar nån roll.
HUR personen tittar en i ögonen är av mer betydelse.
Min mamma har melerade ögon och det är så roligt att se att ögonfärgen skiftar beroende på vilken färg på kläderna hon bär den dagen.
En vännina har ett ljusbrunt och ett grönt öga och det är skithäftigt. -
Jen ny skrev 2009-07-28 23:22:33 följande:
Jag har också rätt stark grön färg tror jag, ögonen på bilden ovan tycker inte jag heller är så speciellt gröna. Kanske för att jag är van med mina egna?Jag får ibland frågan om jag har linser.Hihi de frågar de mig med... . Såg en kille för några dagar sen. Svart hår, ganska mörk hud och klarblå ögon. Finns tydligen en del som ser ut så här (dock inte så många) bor i Mexico. Såg coolt ut! -
Jag har alltid varit svag för bruna ögon... själv har jag någon konstig ögonfärg. Förr var de mer blå men nu vet jag inte... ser mer blågröna ut med massa gult i. Riktigt gröna ögon är också otroligt fint.
Min sambo har bruna ögon och vår äldsta dotter har jättefina mörkbruna ögon som man bara drunknar i... Vår yngsta dotter är bara 5 månader så hennes ögon kan ju ändras men än så länge är dom blå... ser nästan lite gröna ut ibland. Hon får nog blå eller gröna, men bruna tror jag inte dom blir för det finns inte en tendens till brunt där .