-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vilken ögonfärg tycker du (generellt) är finast?
-
Vad menar du?livet leker skrev 2009-07-28 20:52:33 följande:Blå!! Bruna ögon är falskt
-
Att det ser falskt ut med mörka ögon .-)Thalis skrev 2009-07-28 21:29:12 följande:Vad menar du?
-
Jag ser inte falsk ut. Inte sambon heller....livet leker skrev 2009-07-28 21:34:09 följande:Att det ser falskt ut med mörka ögon .-)
-
Gröna ögon är läckert... Jag hade velat ha det till mitt röda hår men näääää... *suck*
-
Jag tycker inte ögonfärgen spelar så stor roll utan det är intrycket ögonen ger, eller inte ger... Ibland bara dras man till någons ögon, kvinna som man och då spelar inte ögonfärgen någon roll utan det är bara något i personens blick som fångar in allas tittande ögon.
-
Blå
brunt tycker jag kan se falskt ut om det är "fel" brun
Grönt kan va fint och det är rätt grön!
Blå funkar ALLTID!
-
vad är fel brun då?? Jag har mörkbruna... sambon med.pepsigirl skrev 2009-07-28 21:39:58 följande:Blå brunt tycker jag kan se falskt ut om det är "fel" brun Grönt kan va fint och det är rätt grön! Blå funkar ALLTID!
-
Jag är mycket stolt över mina jade gröna ögon. Hoppas dottern får det med. Hon verkar vara på god väg sonen har något mitt emellan kallas melerde eller.
-
Jag tycker nog att bruna ögon är finast.
Själv har jag jättegröna med oranget intill pupillen. Lite rolig färg måste jag säga. -
Gröna, min älsta dotter har det och hon har de vackraste ögonen jag någonsin har sett...äh sätter in en bild bara för att jag kan och för att de är så vackra