-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vilken ögonfärg tycker du (generellt) är finast?
-
Bruna, alla gånger! Finns inget så själfullt som ett par stora bruna ögon med långa svepande ögonfransar. Så ser min dotter ut och jag kan inte se mig mätt på hennes ögon. Har oftast också fallit för män med bruna ögon, även om min man faktiskt har blå, vilket jag tycker är den tråkigaste ögonfärgen. Nåja, han är ju charmig och snygg i övrigt.
-
Min kille har iof dom snyggaste ögonen =)
-
Tycker inte färgen är så viktig. Tycker vackra ögon snarare utmärker sig på formen. Vad iris har för färg är mindre viktigt! Min dotter ha otroligt vackra ögon. Dom är blå men skulle vara lika vackra om dom var gröna eller bruna. Just för att hon har sneda ögon men långa ögonfransar.
-
Gröna eller bruna.
-
Gröna.
-
Får säga Bruna har ju de själv så
men mina barn dom har klar blåa så på dom e de finast
-
Valde gröna men det som gör ögonfärgen fin är om vitan omkring är riktigt vit och inte gul, grå, röd, rosa eller blå. Själv har jag hasselnötsbruna och sambon knallblå och dottern blå.
-
När jag jobbade på förskola som 17 åring så fanns det en mamma där som hadde gula ögon. Hon hadde INTYE linser. det var sjukt coolt. har aldrig sett det förut och inte heller sen dess. Jag frpågade om det var hennes egna ögonfärg och hon skrattade och sa ja det är det. Såg ut som kattögon! =)
-
Bruna ögon ...gärna lite grön/bruna
-
Jag har också sett det några gånger när jag bodde i Puerto Rico , de var dessutom jättemörka i hyn . Skit häftig kombo .viseversa skrev 2009-07-28 10:55:56 följande:När jag jobbade på förskola som 17 åring så fanns det en mamma där som hadde gula ögon. Hon hadde INTYE linser. det var sjukt coolt. har aldrig sett det förut och inte heller sen dess. Jag frpågade om det var hennes egna ögonfärg och hon skrattade och sa ja det är det. Såg ut som kattögon! =)