• Fridolino

Hur lång är du? (tjejer)

Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)
  • Ia 70

172 cm jättenöjd

Barn födda 96/07 och blivande trebarnsmamma: BF 7 sept-09
  • ego
    LondonAnnika skrev 2009-07-27 08:54:33 följande:
    152,3! HAHA när jag var liten var mitt kommatecken superviktigt! Fick väl mig att känna mig lite längre.Nu ja varför inte en 10 cm längre så man når till andra hyllan men jag tycker jaf klarar mig rätt bra på min minilängd!
    Haha Känner igen det där! Jag är 156,6
    Är väl bara när jag är på konserter som jag önskar jag vore längre eller ibland när jag är lat och önskar jag slapp hämta en pall att klättra upp på.
  • enola

Jag är 164 cm, har alltid varit nöjd med det. Tur att man inte har några fotomodellambitioner {#lang_emotions_wink}
    Å andra sidan är det väl fler saker än längden som är åt helvete då... {#lang_emotions_dreamer}

• LondonAnnika
    ego skrev 2009-07-27 09:39:59 följande:
    Haha Känner igen det där! Jag är 156,6 Är väl bara när jag är på konserter som jag önskar jag vore längre eller ibland när jag är lat och önskar jag slapp hämta en pall att klättra upp på.
    Men man märker hur bra man är på att klättra på skåp... Tur min sambo är närmre 2 meter så han brukar så bli hämtare.. hihi
  • Don Murre

157 cm.. helt nöjd, famförallt perfekt längd till min man ;)

• 86TiAn82

158 cm och ja är väl rätt nöjd visst hade det varit roligt att nå någonstans ibland åxå men jag har ju en lång kille så det jämnar ut sej :)

• Circus Larsson

175 stolta centimetrar!!! :)

När jag var yngre så skämdes jag över att vara mycket längre än mina kompisar men nu ser jag bara fördelar med att ha långa, snygga ben.
    Som tur är så är min sambo fortfarande längre än mig när jag har högklackat :)

• Pemmel

170. Fungerar bra nu när jag skaffat en normallång kille. Hade tidigare en pojkvän som var lite kortare och det kändes ganska "fel".

Svar på tråden Hur lång är du? (tjejer)