Hur lång är du? (tjejer)
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
179 här, mkt nöjd, slipper gå i högklackat också för det har jag aldrig haft lust med hihi
Jag är 1.55 och skulle gärna vara längre!
Jag är 1.71. är nöjd med det! =)
171.5 cm och är väl nöjd.
Var dock inte det när man var yngre då jag alltid var längst i klassen till killarna började att växa om mig i 7:an.
När jag bodde i Usa var jag otroligt lång då medel längden där ligger på en ca 150cm. Alla mina kompisar avvundades mig för jag var Såå lång. Då förklarade jag att i Europa är jag medel måttig och att det finns kvinnor som är längre än mig..
Jag är 1.53 Lång! Skulle väl tycka att 10 cm till var lagom, men jag e nöjd endå. Blir ihågkommen överallt =)
169 och nöjd
166 cm! Skulle gärna vara 5 cm längre!
1,67 tycker det är rätt lagom, nagra centimer mindre eller mer hade inte spelat nagon roll hade dock inte velat vara längre än 1,75. Min kompis är 1,80 och hon känner sig inte sa bekväm när vi gar ut osv. Sen sa har hon ca 41-42 i skostrl.
mer eller mindre
jag e ganska nöjd med att vara kort :).... jobbigt i folksamlingar dock för då ser jag inte så mycket :P.