• Eliasmamma85

Kan man ha 1 brudtärna? Är så ledsen :(

Min första tärna sviker mig genom att snacka skit och bara ljuga om allt, och nu min andra brudtärna sa för 3 dagar sedan att hon ville inget mer att vara tärna, sen idag 1 månad innan när allt är fixat och betalt nä då ska hon inte vara brudtärna längre.
    Hon mår dåligt och hennes kille är en sådan person att vill inte han gå ska inte gå hon heller.
    Visst vi har inte sätts på 2 månader för hon jobbar varje helg och helgerna kan hon aldrig och så påstår hon att vi aldrig ses, vems fel är det då?
    blir så ledsen och hon förstår inte hur jag kan blir det...
    Nu har jag 1 brudtärna kvar och det är min syster, kan man ha en brudtärna?

• Svar på tråden Kan man ha 1 brudtärna? Är så ledsen :(
  • Petra med små

Nära och kära kan bli som förbytta vid vigslar.....har jag märkt. Vi skulle gifta oss på söndagen men ställde in bröllopet för släkt och vänner på onsdagen.....vi gifte oss själva

• Anna M

usch vad tråkigt... Hade också en vän som svek och som man inte kunde räkna med. Är inte vän med henne idag.
    Tänk att det är dom som missar en underbar dag och fest. Du kommer knappt ha tid att sakna dom denna dag. Du har din älskade man, din familj och släkt.
    Hoppas att du får en underbar dag!

• Hallonröd
    Petra med små skrev 2009-07-18 21:22:14 följande:
    Nära och kära kan bli som förbytta vid vigslar.....har jag märkt. Vi skulle gifta oss på söndagen men ställde in bröllopet för släkt och vänner på onsdagen.....vi gifte oss själva
    Vad hände?
    // Bad sound kills good music...
  • Tokstolla

klart du kan! Tänk vad kul för henne! Bättre med en äkta tärna än de som bara säger javisst utan att tänka på vad det faktiskt innebär.

Ha en fin bröllopsdag TS!

• korfu08

JA varför inte, det hade vi och det var inte tal om fler heller, så det går väl alldeles utmärkt. Trist att de andra hoppat av och att de snackar skit om dig.

• Eliasmamma85

känns tråkigt i alla fall att det bara kommer 1 vän :( men vad ska man göra när man inga vänner har..

• Tokstolla
    Eliasmamma85 skrev 2009-07-18 21:31:21 följande:
    känns tråkigt i alla fall att det bara kommer 1 vän :( men vad ska man göra när man inga vänner har..
    Glöm inte att du (jag tror det iaf) gifter dig med din bästa vän! Det är ju det enda som räknas väl?
  • Tokstolla

Här hemma har vi pratat om ev. gifta oss nästa sommar och jag lär då inte ha ngn tärna alls för jag är inte så nära ngn.
    Kan jag låna din syrra kanske? Hon kommer ju ha vana

Svar på tråden Kan man ha 1 brudtärna? Är så ledsen :(