Inlägg från: Eliasmamma85 |Visa alla inlägg
  • Eliasmamma85

Kan man ha 1 brudtärna? Är så ledsen :(

Min första tärna sviker mig genom att snacka skit och bara ljuga om allt, och nu min andra brudtärna sa för 3 dagar sedan att hon ville inget mer att vara tärna, sen idag 1 månad innan när allt är fixat och betalt nä då ska hon inte vara brudtärna längre.
    Hon mår dåligt och hennes kille är en sådan person att vill inte han gå ska inte gå hon heller.
    Visst vi har inte sätts på 2 månader för hon jobbar varje helg och helgerna kan hon aldrig och så påstår hon att vi aldrig ses, vems fel är det då?
    blir så ledsen och hon förstår inte hur jag kan blir det...
    Nu har jag 1 brudtärna kvar och det är min syster, kan man ha en brudtärna?

• Svar på tråden Kan man ha 1 brudtärna? Är så ledsen :(
  • Eliasmamma85

nä det blir att min syster är tärna och min sambos bror ska varabestman, så dom kommer och gå brevid varandra, kanske att mina systerdöttrar ska vara blommflickor om dom vågar.
    Men jag fattar inte hur man kan göra så och så säger hon till mig att jag är barnslig för att jag blir ledsen, nu kommer jue bara 1 kompis till vårt bröllop.. :(

• Eliasmamma85

så säger hon att jag kastar skit på henne för att jag säger att hon har svikit.. varför better man sig så? fattar inte

• Eliasmamma85

Det tråkigaste e att alla jag litar på bara sviker en hela tiden :( har knappt inga vänner här uppe och har bott här i 2 år och den ända som kommer är 1 vän med hennes sambo och lilla bebisen, den andra kanske inte kunde hon heller och då har jag bara 1 vän på bröllopet :(

• Eliasmamma85

känns tråkigt i alla fall att det bara kommer 1 vän :( men vad ska man göra när man inga vänner har..

• Eliasmamma85

och så har hon mage efter allt att säga att hon kan fixa med naglar och sånt, efter hon har svikit en, skulle inte tro det..

• Eliasmamma85

Det gör ont i alla fall :( varför ska folk svika hela tiden och henne som jag alltid har ställt upp för när hon har mått dåligt..

Svar på tråden Kan man ha 1 brudtärna? Är så ledsen :(