• s0fie

mammor född 88??

några mer mammor född 88??=)

• Svar på tråden mammor född 88??
  • Kya

hej hej får jag hänga på? jag är också född 88, i april.
    och jag har ett barn, Filip som är nio månader gammal. och en till som är på bakning i ugnen just nu, hehe. BF 1 februari 2010.

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 1 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • s0fie

ja självklart får du hänga på=)bara kul om det e fler=)min dotter e också 9 månader hon e förr 15 oktober när e din född då?kul att va gravid igen=)

• Kya
    s0fie skrev 2009-07-24 22:32:51 följande:
    ja självklart får du hänga på=)bara kul om det e fler=)min dotter e också 9 månader hon e förr 15 oktober när e din född då?kul att va gravid igen=)
    27 oktober föddes Filip. det blev riktigt bra kände jag, det var roligt att ha med honom på julafton och nyår... den här gången blir det inte detsamma utan jag får ha en jättemage då.. hua, jag längtar inte alls! men förutom det känns det riktigt skoj, jag har alltid velat ha mina barn tätt så det går helt enligt planerna.
    27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 1 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • s0fie

okej va kul=)vart i sverige bor nidå??

• Gravid 89

"Tyvärr" är jag född 89, men jag kanske platsar ändå? Har inte hittat så jättemånga 89:or som även är mammor, så jag tycker denna tråd verkar vara toppen!

Har en pojke på 5 månader!

• s0fie

ja alla får va med=)vad heter din pojk då?

• Gravid 89
    s0fie skrev 2009-07-24 22:50:10 följande:
    ja alla får va med=)vad heter din pojk då?
    Han heter Ilyas (uttalas ungefär som "Iljáaz", eller mer svenskt "Illjass", man säger hur man vill). Jag är svensk och min man är pakistanier, vi är båda muslimer därav namnet
  • s0fie

okej=)jag måste säga gud vad fina bakelser du gör=)(avis)

• Gravid 89
    s0fie skrev 2009-07-24 22:55:18 följande:
    okej=)jag måste säga gud vad fina bakelser du gör=)(avis)
    Haha, åh tack! Vad glad jag blir av att du säger så! Jag har faktiskt inte hållt på så länge att göra bakelser och tårtor... började förra veckan och gjorde mina första grejer "på riktigt"! Men det ligger i blodet, massa släktingar har varit bagare... ( )

Hur många är det som huserar i tråden här?

Finns det några mer 89:or också kanske?
Svar på tråden mammor född 88??