• s0fie

mammor född 88??

några mer mammor född 88??=)

• Svar på tråden mammor född 88??
  • Tösabiten88
    Jezzica88 skrev 2009-08-06 16:55:16 följande:
    Jag har ju bara ett så jag vet inte. Men kan tänka mig det =) Hur många har du?
    jag har tre stycken :)
  • Miss Julie

Hej alla 88:or och alla andra som har hittat hit =) Jag är en 88:a i Uppsala med värdens finaste lilla prinsessa på 11 veckor!

• lillpillan

Hejsan allihopa! Vad kul att det är så många. Är också 88:a har två söner en på 27månader och en på 7 och en 1/2månader.

• Mariina

Oj, vad många 88:or det är. :)

Jag har en dotter på 3 år som heter Emilia. Och jag är som alla ni andra, född 1988. :)

• Gravid 89

Åh, gud... jag mår så dåligt idag för jag har fått mjökstockning på ena bröstet! Har verkligen mått superdåligt... har aldrig varit med om något liknande! Vilken fruktansvärd huvudvärk jag har haft, vid minsta lilla rörelse har det känts som ett slag i huvudet!

• Diorlover

har för mig varma omslag ska hjälpa mot mjölkstockningen och att massera.. hoppas det går över.

• Gravid 89
    Diorlover skrev 2009-08-11 14:47:16 följande:
    har för mig varma omslag ska hjälpa mot mjölkstockningen och att massera.. hoppas det går över.
    Ja, det har jag förstått... jag är helt slut i huvudet nu dock så jag orkar dessvärre inte massera. Men det verkar bli bättre... men jag känner mig väldigt sjuk!
Svar på tråden mammor född 88??