• Bonanza

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

Här är det hockey. No chans in häll att någon av mina ungar får spela hockey.

Hockeykillar är fula.
    Det är en svinig miljö med massa machoskit.
    Det är dyrt.
    Det är kallt.
    Det är tråkigt.

Jag kan sträcka mig till att godkänna innebandy. Det är så nära hockey de kommer.

Vad har ni för hatsporter?

(Och eftersom det är FL: ta det kanske inte så jäkla seriöst, ok?)

• Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?
  • lokisse
    Stargirl skrev 2009-07-10 13:19:50 följande:
    Hoppas dottern vill börja med dans, cheerleading eller gymnastik. Är redan dödsless på fotboll och innebandy....fast det inte är jag som står vid sidan av planen oftast. Det är pappan
    varför da?
    gymnastik och dans  särskilt ballet är döden för alla leder och sener i kroppen...
    det finns inteen ballet tjej i värden som inte altid har hälseneinflamation
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • Yohanna85

jag vill inte att mina barn ska köra speedway på is. Där har däcken långa sylvassa dubbar så det är min skräck. Men tur är inte det så "inne".

Annars får de göra vad de är intresserade av, bara de rör sig! om det kostar., så får det kosta. Dock älskar jag dans, eftersom jag själv dansar.

• Anouschka

Sambon skulle säga att ridning gar bort, men där det är redan kört eftersom Siri redan är besatt av hästar och rider en gang i veckan (hon är 2 1/2...)... Personligen skulle jag inte vilja att min dotter höll pa med segling eller golf men gärna gymnastik, fotboll, friidrott eller dans (det senare lär det ju inte bli nagot av pga generna - bade sambon och jag har tva vänsterfötter...)

• Apipoulai
    Verkligen skrev 2009-07-10 13:15:47 följande:
    Jag vill helst inte att vår framtida unge ska hålla på med MMA, men sambon insisterar.. Men dom som håller på med det får su fula öron. Brysselkålsöron....Fult.Annars kan ungen göra vad den vill, blir bara glad om den har lite olika hobbies och inte sitter framför en dator hela dagarna..
    Brysselkålsöron har jag aldrig hört talas om, men Blomkålsöron är inget snyggt. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Nightfall Faerie

AFL vill jag hellst inte att han ska börja med.

Cricket, fotboll eller simning går bra

• Silverglitter
    lokisse skrev 2009-07-10 12:54:30 följande:
    morfar har redan gjort i ardning en "gammal" optimist som hon ska fa i födelsedags present... hon blir ett i augusti
    Skulle definitivt kunna hända här också. :)
  • Två ska bli tre

Brottning, kampsporter,hockey.
    Sen får hon nog hålla på med vad hon vill.
    Shack är ju trist oxå..... :)

• Eisa

Haha, han får nog hålla på med vad han vill... Har syskon som spelar hockey och då får man som anhörig stå i kiosken och sälja godis, och det är kul!

This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • gosmamman

Hockey är väl ok men jag tycker det är fö dyrt. Hästar har jag själv pysslat med men hoppas min tjejjer låter bli. Ok om dom rider på nån grannes häst i skogen men inga egna eller tävlande. Dyrt & drygt eftersom häst kräver rätt mkt av föräldern och jag har lagt av med hästar av en anledning (jag är lat).

Jag ycker fotboll är pisstråkigt men det är förhållandevis billigt, vi bor på gångavstånd till fotbollsplanen och sambon spelar så det får bli hans grej.

jag kommer nog stötta dom i dte mesta men helst inte sånt som är svindyrt för jag är inte beredd att lägga ner min egen träning för barnens.

Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?