• Bonanza

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

Här är det hockey. No chans in häll att någon av mina ungar får spela hockey.

Hockeykillar är fula.
    Det är en svinig miljö med massa machoskit.
    Det är dyrt.
    Det är kallt.
    Det är tråkigt.

Jag kan sträcka mig till att godkänna innebandy. Det är så nära hockey de kommer.

Vad har ni för hatsporter?

(Och eftersom det är FL: ta det kanske inte så jäkla seriöst, ok?)

• Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?
  • Puss och Kram

Motorsporter är min hatsport, kostar alldeles för mycket pengar. Tyvärr har jag en fd elitåkare i motorcross här hemma så jag kommer nog inte ifrån det Framförallt så ryser jag bara han visar mig alla ärr efter skador. Hur låter två avbrutna handleder och en nästintill bortsliten skinka...

Helst så vill mina barn inte hålla på med sport alls för jag tycker det är sååå tråkigt

• Phlippan87

Puss och Kram skrev 2009-07-10 11:55:05 följande:

Motorsporter är min hatsport, kostar alldeles för mycket pengar. Tyvärr har jag en fd elitåkare i motorcross här hemma så jag kommer nog inte ifrån det Framförallt så ryser jag bara han visar mig alla ärr efter skador. Hur låter två avbrutna handleder och en nästintill bortsliten skinka... Helst så vill mina barn inte hålla på med sport alls för jag tycker det är sååå tråkigt
    en kille i min klass på mellanstadiet spräckte mjälten på en tävling, låter härligt... men så bor jag ju i mx-kommunen #1 så jag misstänker att risken finns kul att titta på dock..
  • Lillefotan

FOTBOLL!!! Jag hatar fotboll och det vore bättre att dö än att se sonen spela fotboll. Tyvärr tycker han att det är kul och är dessutom bra på det. Så jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig med det här problemet. Han vill, jag vägrar!

• GothicEve

Mina barn ska få prova på att göra vad dom vill.

Det som självklart vore mest praktiskt är om dom börjar med ridning eftersom vi redan har en häst.

Det tråkigaste (för min egen del) skulle då vara fotboll.

Men är dom nöjda och glada så är jag det också ;)

• Lia85

Fotboll!
    Kommer aldrig att hända här. Värre finns inte

• Hanniz84

mitt barn kommer inte få göra nånting annat än o rida

hon ska gå i mammas fotspår o tävla o grejer, första ponnyn inhandlas runt 2-3års ålder...{#lang_emotions_sunny}

BF 22juli *Längtar*
  • Phlippan87
    Hanniz84 skrev 2009-07-10 12:00:52 följande:
    mitt barn kommer inte få göra nånting annat än o rida hon ska gå i mammas fotspår o tävla o grejer, första ponnyn inhandlas runt 2-3års ålder...
    varför vänta så länge???
  • Erkegris

Mina barn skulle få hålla på med vilken sport som helst som möjligheterna tillåter. Finns såklart såna jag skulle tycka var roligare om de höll på med, men det är ju bara för att jag själv har ett intresse av det.

• Suedehead
    Hanniz84 skrev 2009-07-10 12:00:52 följande:
    mitt barn kommer inte få göra nånting annat än o rida hon ska gå i mammas fotspår o tävla o grejer, första ponnyn inhandlas runt 2-3års ålder...
    Oh my... Du kommer bli en sån därn ponnymamma! Alla tävlingsarrangörers skräck...
  • Phlippan87
    Suedehead skrev 2009-07-10 12:10:32 följande:
    Oh my... Du kommer bli en sån därn ponnymamma! Alla tävlingsarrangörers skräck...
    inte arrangörernas, men funktionärernas.. men jag skällde ut dem en hel del gånger när jag hade hand om framhoppningen på klubben... alla dessa förbannade morsor som hellre fick sina ungar att böla än att faktiskt ha kul... nej, jag var typ 12 bast och det var mig kärringarna var tvugna att lyssna på, det var kul (exemplevis, JAG sköter höjningen av framhoppningshindren, inte du... det är 4 andra ekipage som ska in på framhoppningen innan din dotter får komma in... nej, din dotter får inte vara på framhoppningen EFTER avslutad ritt...)
Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?