Augustibebisar 2008, del 8
Gud va mysigt vi hade det i Tylösand! Perfekt väder. Behandlingen var jätteskön som vanligt och 8-rättersmenyn var inte så dum den heller framför allt inte de utvalda vinerna som kom med!
Tänka sig att jag sprang på Per Gessle him self när vi promenerade i en skogsslinga utanför. Vilken liten plutt han är
Jag hade mailat hotellet för att fråga om det fanns morgonrockar, för sist fanns det inte nämligen och då passade jag på att tala om att vi skulle fira att Steve fyllde 40 år. När vi kom in på rummet så stod där ett grattiskort och en korg med vindruvor, päron, choklad och 2 små flaskor champange (el ja kanske inte riktigt, snarare mousserande) från hotellet. Det var trevligt
Sen hade syrran skickat med en delikatesskorg med massa goda saker!
Men nu är vi också 6000 fattigare Det är inte klokt att ett dygn kan kosta så mycket. Tur att man inte fyller 40 varje år haha
Killarna hade haft det kanon hos mormor (ja och morfar men han jobbade ju) men hon var helt slut när vi hämtade dem. Ja det är fart i mina grabbar
Linn - kul med fotona, in med dem här sen
VT - låter som du och Lana hade det mysigt.
Har egentligen inte alls tid att sitta här, måste laga mat och städa. I morgon fyller ju Sam år så då blir det stort kalas eftersom vi firar Steve då också!
Har ni också nyckelpigeinvasion hos er, skitjobbiga är dom ju.....