• Lina S

Augustibebisar 2008, del 8

Kaol - ja cigaretter är skit, bläää. Har själv rökt innan men inte längre. Vill inte att barnen ska ha en mamma som luktar rök, örk....

Jucea  - jag trodde faktiskt att du gärna ville ha en flicka eftersom du så gärna ville ha det första gången. Men det är klart, nu vet du ju hur mysigt det är med en pojke och det är ännu mysigare med två Jag önskade ju att Sam var en pojke. Tycker att det är perfekt med 2 av samma kön.
    Dock tror jag att du får en flicka
    Vad är pojk-pojk regeln för något?
    Skaffar vi en tredje så hade jag gärna velat ha en flicka, men såklart blir jag jätteglad för en kille också. Lite coolt med triss i killar ju!
    Skaffar absolut inte en till för att få en flicka, om vi nu ska ha en till.
    Känns löjligt att önska kön när man tänker på alla som inte kan få barn...

Sthlm - vi körde avbrutet hela tiden mellan Elliot och Sam (nästan 2 år) och det gick faktiskt bra. Dock var jag ju medveten om riskerna, men hade jag blivit gravid innan så hade det inte varit hela världen eftersom vi ändå skulle skaffa en till. Men nu skulle jag inte våga...

Jag har kopparspiral och den är skitbra tycker jag. Var rädd för att man skulle blöda så mycket för det har jag hört. Men jag tycker inte att det är någon skillnad mot innan.

Carina - ja då väntar vi med spänning!

Jag är aptrött idag. Var på Tomas Ledin igår och det var sååååååå bra, det är riktig sommarmusik för mig. Kom hem vid ett och vid sex tyckte Sam att det var dags att gå upp, suck...

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Ja vi får väl se Carina Va har du för känsla för mig då? Kommer vi skaffa en till och vad får vi då i så fall haha

Var har VT tagit vägen? *saknar*

yes idag jobbar Steve sin sista dag sen har han semester 4 veckor, sååå skönt!!

• Lina S

Carina - har du någon form av förmåga, eller gissar du bara på skoj

Jag har verkligen inte planerat att bli gravid om några månader, snarare om några år, tänker inte heller ta ut spiralen så det undrar jag om det kommer att stämma!
    Men en flicka på 4 kg låter bra haha och även att föda innan bf!

• Lina S

Nää inte nu igen lille, stackars William.. Har han något på fotsulorna och handflatorna. Där brukar ju höstblåsorna också komma. Steve fick det förra sommaren, jag hade så roligt åt att han fick en barnsjukdom

• Lina S

Rimfo - försökte kopiera dina bilder men det gick inte... El. jag kunde kopiera men inte klistra in rättare sagt. Suss - Sam sover oftast bara en gång om dagen, typ mellan 11-13, sen lägger han sig vid sju, halvåtta och vaknar vid sex. Ibland kan han somna om efter vällingen till kl 8. Men då somnar han inte klockan 11 sen utan kanske vid 2-tiden. Idag ska Elliot på barnkalas!

• Lina S

Åhhhhhhhh nu har mina mellanrum försvunnit igen

• Lina S

Söt han är Carina, och såå lik Ebba!

• Lina S

Rimfo - ja jag kan försöka igen sen när jag rensat datorn. Jag kan inte lägga in mina egna heller.... Lille - vilken liten blåskille pluttetutt Mareld - du behöver väl inte ha panik med 1,5 år, jag skulle ju bli gravid om några månader :-0 Tänkte att det var lagom när Sam var 4 haha

• Lina S

VT - usch vilka trista nyheter om Marus bror, ska det aldrig ta slut.... Men va underbart att ni fick se de första stegen tillsammans. Har hon gått mer nu? Lana - gud va härligt med skagen Grattis Stockholm, bra presenter du fick Carina - ja med alla de symptomen så verkar det ju som du är gravid, men man vet ju aldrig. Håller tummarna. Kul att det är så många som är i verkstaden, det visste jag inte, håller tummarna för er alla. Känns kanske inte lika jobbigt denna gången för ni vet ju att ni kan bli gravida i alla fall? Själv blev jag gravid på studs båda gångerna så jag vet iofs inte hur det är att vänta. Idag har jag varit hos öronspec med Elliot, han ska bli opererad. Tömma örat på vätska och ta bort en polyp bakom näsan. Små ingrepp men det är ju alltid olustigt att söva små barn, min lille plutt Men nu kommer han sova bättre och inte snarka som en hel karl Jag fick också fixat 60 årspresent (mamma), 40 årspreset (Steve), 1 årspresent (Sam) och present till storebror när lillebror fyller år Lille - trist att du mår så illa. Hur är det med Williams blåsor?

• Lina S

Ursäkta att det är rörigt, hoppas mellanrummen dyker upp snart igen

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8