Sockertopp,
Ja allt är bra med oss! Vi väntar ju på tilläkning igen, som beräknas komma på juldagen! Så nu är allt ett virrvarr av syskonvagnar och såna saker plötsligt! Plus att idag fyller pojken 1 år, så det är mycket firande också!
Lille,
Hihi, ja alltså EL är ju jättebra, men det passade bara inte... Kollade en snabbis på deras vagnar nu i babybutiken då vi var i stan, och de har iaf nåt snäpp i ryggen där man kan flytta selen, min kan man inte flytta alls... Vilken nytta med en sele om de kan krypa rätt ur den...
Dock så såg jag av en ren slump att det finns en syskonvagn som är superlik min resevagn!!! Den uppfyller också phs egentligen enda krav, på att vagnen ska gå att ha som resevagn också, dvs gå att fälla ihop rejält! Hihihi!! Så nu måsrte jag börja göra efterforskningar på den och se om jag hittar mer info och var den går att köpa osv! Visst, det blir väl ny isåfall, men sååå snordyr kan den väl knappast vara... Den vi har kostade ju kanske 2500 eller 3000 ny (vi köpte på halva priset) så det bör ju inte handla om 8000 iaf, om det ska vara logiskt. men men man vet ju adlrig! Nackdelen är ju att den inte funkar här ute, men då får jag göra som ph säger, gå prom när vi är båda två, eller ha lillen i sele och ted i vagn! Det får lösa sig... Alt köper man en superbillig gammal dubbelvagn som man kan ha och slita på här ute i trädgården osv...