Inlägg från: Trekidz |Visa alla inlägg
  • Trekidz

Vi som väntar "tvåan" i augusti - del 2

Vill ha bebbe skrev 2009-07-26 11:37:02 följande:

Ja, det närmar sig onekligen för oss alla här nu! Så spännande att snart få träffa sin lille bebbe!!Läget här är hyfsat oförändrat. Moler mer i ryggen nu dock och har haft en och annan oregelbunden värk. Gjort nr 2 fyra ggr idag och när värkarna kommer så känns de annorlunda än de förvärkar jag haft tidigare. Lite kraftigare i styrkan på något sätt, men de gör inte så ont än. Hoppas bara att det inte avtar utan eskalerar under dagen och natten, skulle kännas såååå jäkla tråkigt annars. Man blir ju så inställd på att föda nu!
    spännande
  • Trekidz

Skulle vara otroligt dumt att ta hål på hinnan själv, det är ju därför det finns utb BM o läkare ...

Finns så mkt myter osv att sätta igång en förlossning, filuren kommer ju när den vill ändå.

Är omringad av damm o spackelrester känns det som,men snart är nya rummet klart

• Trekidz

Vill ha bebbe skrev 2009-07-27 18:51:42 följande:

Hej tjejer!Hemma från BB med en liten gosse Föddes igår kl 23.46 efter 1 1/2h på förlossningen, helst galet intensiv förlossning när vi väl kom in. Han vägde 3060g, 49 cm lång och 34 i hattmått. Kom precis 2 veckor innan utsatt datum   Uppdaterar mer när jag orkar!
    Grattis till lillebror
  • Trekidz

Såg i BF-listan att vi är 4 stycken som ska ha 21:a ...spännande

• Trekidz

Måste oxå säga att jag har en schysst sambo, är oxå bortskämd med fotmassage o annan massage-men så är han ju oxå massageterapeut & även sjukgymnast.... Köpte en jätteskön svalkande o bra fot/bencreme från BodyShop med pepparmint,känns jätteskön efter en dag med mkt gåendes o ståendes

• Trekidz

Här är det inget nytt med maggen... har ju fortf sd ,men dem är jag ju van vid sedan halva graviditeten ändå Var hos BM ida, fortf ej fixerad,men det var ju inte Elias heller så hade väl inte räknat med det... Alla värden låg bra o magmåttet ligger fortf mitt på kurvan
    Elias satt o höll handen på magen ikväll när vi tittade på tv-kändes så mysigt!

Ässklingen: GRATTIS till bebben-myysigt

• Trekidz

Gomorrn... Ida väntar IKEA o lite andra bestyr, är trött som bara den,sovit kasst , men man kommer väl snart ikapp sig själv

• Trekidz

Shoppat IKEA ida,en matta till matbordet,lite grejer till bebisrummet o såklart en maaaaaaaassa ljus, både doft o utan...hihihi!

• Trekidz
    Aiwendil skrev 2009-07-31 19:44:17 följande:
    Förstår inte hur ni ORKAR åka till ställen som IKEA? Beundransvärt..Jag orkar knappt gå ut i köket Ännu mindre gå och kissa (fy vad det är jobbigt)
    ...hihi,ibland får man sina ryck o har lite mer ork, men visst,det är ju inte det roligaste som finns att lunka runt som en anka, o det blir en del pauser på vägen

Ida har vi varit en stund på stranden o ska iväg på marknad lite senare när Elias vaknar. Man känner inte sig så himla hot på stranden-höggravid o osmídig, hehehe, men skit samma
Svar på tråden Vi som väntar "tvåan" i augusti - del 2