Vi som väntar "tvåan" i augusti - del 2
Vanilj: GRATTIS på födelsedagen, hur ung blir du?
Imorrn ska vi på UL-spännande
Vanilj: GRATTIS på födelsedagen, hur ung blir du?
Imorrn ska vi på UL-spännande
Var på UL ida,allt såg fint ut -skönt Huvet neråt, vägde ida 2286 g, vad vägde era vid UL 2? Är i v 32+5 nu
Natti natti
Vi har inte sagt så mkt till Elias mer än att mamma har en bebis i magen. Han känner ibland och har fått sig en spark på handen vilket han tycker är skoj Han fyllde 2 år den 30 maj o vi tar det som det kommer ,han har ju svårt att tänka i banorna att det ska komma ut ett syskon så småningom...
När vi var hos BM i förra veckan så var han med , BM frågade Elias vad hans lillebror/lillasyster ska heta o han tänkte lite o svarade sen: "hatt"... Kanske är nya innenamnet
Ojoj,här händer det grejer ...
Sista arbetsdagen för min del ida-nu är det semesterdax o sen mammaledigt som står p åschemat
Morning på Er Ha en skön dag ida ...
Tidiz: välkommen hit
Ska ut o sätta mig i trädgården nu när Elias sover midda. Har varit o klippt mig o hämtade därefter kinabox som satt där den skulle ,hihihi
Senare blir det målning av spjälsäng, den är bokfärgad o ska nu bli klarlackad vit
Imorrn är det BM-besök för min del.
Kan knappt fatta att det snart bara är en dryg månad kvar om bebis väljer att stanna på insidan så länge vill säga...Tycker inte att det var så länge sedan man mådde som en urvriden trasa och inte fick behålla ngn mat !