hur somnar ni?
Antingen somnar jag med datan i sängenpå FL , till nån kalle anka tidning eller till karlavagnen på p4
ni då? kan ni bara läga er och sova?
Antingen somnar jag med datan i sängenpå FL , till nån kalle anka tidning eller till karlavagnen på p4
ni då? kan ni bara läga er och sova?
Är mannen hemma somnar jag lätt bredvid honom. Är han inte hemma blir det på soffan med TV:n på, och sen traskar jag in i sängen mitt i natten. Eller blir det sängen i sonens rum (har en dubbelsäng därinnen för eventuella övernattare). Är mörkrädd, därför kan jag inte somna själv om det är mörkt och tyst.
Jag är också mörkrädd...
Jag är också mörkrädd, min sambo som är beteendevetare förstår inte alls, du är ju vuxen (har ingenting med saken att göra). Så nu när han är i Italien, då sover jag i soffan framför en påslagen tv och några tända lampor.
Läser ett litet tag i en bra bok i sängen och lägger mig sen på sidan med en kudde under huvudet och med en under armen! Gosigt! Brukar somna genast!
jag bara lägger mig och somnar!
det är såååå skönt.... vi brukar ligga sked.
*gosi*
Josephine: Finns ju massor att vara rädd för, eller hur? Man vet ju aldrig vem som kan vara i huset...inbrottstjuv eller spöke. Visst vet jag att det inte är så stor risk, men dock!
Håller helt med dig. Erkände för mannen min häromkvällen vad jag går igenom när han inte är hemma. Stackarn blev ju helt förfärad.
jag vet inte
mrs jones, men spöken är inte farliga.
Puss: Nä, jag tror inte heller att de är farliga, men jag vill inte träffa på något spöka för det. Hellre en ängel då.
men tänk på att det är en ängel i huset då?