hur somnar ni?
Antingen somnar jag med datan i sängenpå FL , till nån kalle anka tidning eller till karlavagnen på p4
ni då? kan ni bara läga er och sova?
Antingen somnar jag med datan i sängenpå FL , till nån kalle anka tidning eller till karlavagnen på p4
ni då? kan ni bara läga er och sova?
Jag lægger huvudet på kudden, sen ær jag borta inom 10 minuter.
Ibland kan jag till och med somna innan huvudet ligger på kudden
Brukar ligga och läsa någon seriebok (igår var det Jan Stenmark som gällde) tillsammans med min sambo, så när vi känner att vi skrattat klart släcker vi, pratar lite i mörkret och somnar sen (ibland med andra övningar emellan).
(Men om det blir sent brukar vi bara lägga oss, prata lite och somna rätt fort.)
De senaste nätterna har jag inte somnat alls. Vet inte vad det är som hänt men jag kan inte sova vad jag än försöker med.
Jag har liknande Dino78 fast tappa-bort-kreditkorten-fobi så efter att ha kollat så de ligger i plånboken så kan jag lägga mig ner och somna. Vissa kvällar när det är extra jobbigt så tvingar jag maken att titta i min plånbok också! Somnar nog ganska fort men vill helst läsa en liten stund innan.
Korsord eller Kalle Anka är himla bra för min sömn...
Har försökt med böcker, men jag vet aldrig vart jag slutade - i o med att jag alltid somnar...
ännu ett problem med böcker är att jag brukar få dem i ansiktet på näsbenet när jag somnar o boken faller... Tacka vet jag Kalle Anka
Tittar på Tv! Ställer in timer:n på tv:n så den stängs av efter 30 min eller nåt liknande
För var det tvunget att var knäpptyst i rummet nät jag skulle sova men så träffade jag mitt ex och han envisades med att ha Tv:n på när han skulle sova..
Usch vad arg jag var då
Nu är jag lika beroende av Tv:n på kvällen som han..
Dumma karl
Jag lägger mig, släcker lampan och inom loppet av 5 minuter (ibland mindre) så
sover jag!
joti - men vad konstigt!!
har du på FL hela tiden eller) )))
Som en sten, med armarna under huvudet. Jag vaknar tvärtom, med huvudet uppåt och i värsta fall en tax i ansiktet/armhålan/mitt i sängen.
Läser någon bok som jag läst 17 gånger för att slappna av
och när gögon locken känns tunga så släcker jag och förhoppningsvis somnar.
Är lite avis på dom som kan somna efter 5 min