Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK
    Lokatt skrev 2009-06-22 23:00:39 följande:
    ooo fina! undrar om liggdelslocken finns dock? Och den röda är 80-tal
    Nämen! Tycker DU dom är fina?!? *fniss*
    Hoppas liggdelslocket finns!
  • AlexandraK

Lokatt.
    Verkligen en överaskning!
    Ja, synd att dom är en bit från dig. Jag gillar faktiskt 80-talaren. Men visst ser den solblekt ut?

• AlexandraK
    sakura75 skrev 2009-06-24 15:09:37 följande:
    Hej! Jag har en Emmaljunga från 1975 som jag låg i som bebis, men blev av med en navkapsel och det som fäster hjulet vid chassit på ett flyg. Emmaljunga har tyvärr bara gamla navkapslar från 1980 och framåt. Vet någon i denna tråd hur/om man kan få tag på äldre navkapslar, utan att köpa en hel vagn?
    Har du bild på vagnen?
    Det jag hade gjort är nog att sätta ut både köpesannons på blocket och eniro. Finns säkert någon som har en söndrig vagn där hemma och vill tjäna en tjuga på en reservdel. =)
  • AlexandraK

I-landsproblem! Nästa vecka ska vi till Västerås. Europas största jänkebilsträff. Men vilken vagn ska jag ta med?! Vill ju gärna ha ett snyggt ekipage - dvs att vagnen matchar bilen! Vad tycker ni? Min blå Mothercare eller den röda Emmaljungan? Varsågoda att rösta!

• AlexandraK
    Swinghunny skrev 2009-06-24 18:00:37 följande:
    Alexxia: Jag ska också dit! Ta en vagn så att jag känner igen dig, då kanske jag vågar mig fram att hälsa Tycker om båda, men är extra svag för SilverCross, men den är nog lite bökig att släpa med dig kan jag tänka, kanske bättre och svalare för bebisen med Emmaljungan?
    Vad kul! Du måste komma fram och säga hej! Och presentera dig som Swinghunny. Hihi! Då kommer jag säga till mina man: "Det är HON som har 150 vagnar!!! Ja, hon existerar. Jag har inte hittat på henne för att det ska låta som om jag har få vagnar  "

Det är faktiskt inte så farligt att dra med Mothercaren. Jag är van vid "åbäket". Det är ju den jag alltid använder! =)
    Ja, det kan vara svalare med Emmaljungan... Och visst passar den bättre till bilen? Mer tidsenlig liksom...
    Vad åker ni för bil dit?
  • AlexandraK
    Swinghunny skrev 2009-06-24 18:45:33 följande:
    men gud vad pinsamt!! varför envisas jag med att kalla din mothercare för silvercross?!  Ber om ursäkt!!
    Hehe. Men den liknar ju en! Be inte om ursäkt. Vill ju egentligen ha en Sx...

Ursnygg bil förresten! Vi håller oss till sena 60-talare o 70-talare.
    Vi åker på onsdag - framme på torsdag. Åker hem söndag. 60 mil enkel resa med bebis. Blir liiite drygt.
  • AlexandraK

Tack Swing, Misery och Yukio för era röster!
    Hade nu min man varit bestämd och valt en vagn hade allt varit lätt. Men tyvärr är han lika velig som jag...

Svar på tråden Retrovagnstråden 16