Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Värsta saken hände på dagens loppis. Jag står och tittar på lite saker när en höggravid kvinna går fram och började dra och slita i min barvagn!!! Gunga den osv. Hon trodde den var till salu och såg inte att mitt barn låg däri!! (jag stod ½ meter ifrån). Detta var inte det värsta utan det "hemskaste" var att hon sa: - "Nä, ush. Denna vill jag inte ha. Jag är nöjd med den vi har köpt." Jag trodde jag skulle dö. Hennes man började skratta som tusan när han fattade att det avr min vagn med mitt barn i. Snacka om att gravida kvinnor lever i sin egen lilla värld... (Jag var exakt likadan såklart)

• AlexandraK

Jag vet! Jag är aaaalltid på loppis. Hihi.
    ALLA är välkomna ner hit på loppis! Här är roliga, billiga loppmarknader. Nästan varje helg. Mina favoriter är när föreningar samlar in och säljer. SÅ BILLIGT! Köpte massor av fina saker idag. Tror jag gjorde av med 100 kr.

Hehe. Visste inte om jag skulle bli sur eller skratta på barnvagnsincidenten. Men som sagt. Mest pinsamt för dom. Hon märkte inte det alls. Tror hennes man berättade det när dom kommit en bit bort... Haha.

• AlexandraK
    Ekorrfamiljen skrev 2009-06-06 20:29:28 följande:
    Alexxia: Hahaha! Värsta pinsamma grejen. Och vaddå? Är inte din vagn snygg då?
    Precis! Min vackra underbara vagn! Hur kan någon INTE VILJA ha den?! Haha.
  • AlexandraK
    Ekorrfamiljen skrev 2009-06-06 21:14:47 följande:
    Vilken av alla dina fina vagnar var det du hade? Kollad i ditt galleri och det fanns ju några att välja på.
    Min blå "prinsessvagn". Mothercare. Som jag annars får komplimanger om hela tiden!
  • AlexandraK
    Ekorrfamiljen skrev 2009-06-06 21:28:18 följande:
    Aaahh, skojar du!? Hade jag sett den på en loppis och trott att den var till salu hade jag slitit med mig den, barn i eller ej!!
    Haha. Eller hur! Inte alla som gillar retro. Men ALLA gillar min Mothercare. Unga killar kommer fram och säger "Vilken tuff vagn!"
  • AlexandraK
    Veladis skrev 2009-06-07 19:07:52 följande:
    Ja, jag har en sådan!Brio, typ 89-91 nån gång
    =) Är den mysig att köra?
Svar på tråden Retrovagnstråden 16