Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt
    Boothwalker skrev 2009-06-16 13:57:35 följande:
    Planera semestern utefter vart det finns vagnar man vill ha... =)
    haha ja, fast semestern är redan planerad efter vårt andra intresse, hundutställningar
    jag vågade vägra, men inte hundarna!
  • Lokatt

nu har jag fått hem en drömvagn för mig! Emmaljunga duo 78 med stänkskärmar. Tack yukio! Så glad är jag!
    Extra skoj att liggdelen matchar en dockvagn liggvagn jag har! Nästan så man blir sugen på en bebis för att få köra den med liggdelen oxå! Fast sittdelen var fin den med! {#lang_emotions_heart} Ska börja jackten efter grön åkpåse nu till den

• Lokatt

strunta i felstavningarna {#lang_emotions_undecided}

• Lokatt
    AlexandraK skrev 2009-06-18 11:12:56 följande:
    det ligger en grön åkpåse ute på tradera nu. grattis till vagnen. vill se regnskyddet på!! =)
    gör det? ska genast gå in och kolla, tack för tips!

Jag provade nyss regnskyddet, det var rymligt med funkade bra ändå! I och med resåren längst ner drar man bara in den under så kommer det överflödiga undan.
    Det passade exakt på min SX, så får du en uppfattning om storleken. Ska fixa kort när maken är hemma och assisterar med barnen Ikväll förhoppningsvis
  • Lokatt
    Tessax skrev 2009-06-20 14:31:43 följande:
    Lokatt: Var det du om letade grön åkpåse?www.tradera.com/Retro-akpase-i-gron-mancheste...
    Japp! Har den där i min minneslista
    Men det är lite skumt tycker jag.. för den där var ute härrom veckan och såldes då. Undrar varför den är ute igen??
  • Lokatt
    Tessax skrev 2009-06-20 14:39:48 följande:
    Köparen kanske aldrig betalade? Eller så har de två likadana? Är det samma säljare nu då? Så att det inte är den nya köparen som säljer den vidare?
    tror det är samma säljare, garanterat samma kort iaf.
    Den kom in igen kanske 5-7 dagar efter förra avslutet, jag hade den i minneslistan då med nämligen (vågade inte köpa för visste ej hur köpet av nya vagnen skulle bli), så det är ju för snabbt för att köparen inte skulle betala. Och nästan för snabbt för att köparen ska sätta ut den igen.

blir lite misstänksam, för jag vill inte ha struliga affärer på Tradera. Men snygg det är den!
  • Lokatt
    anirahtak skrev 2009-06-20 15:52:04 följande:
    Hejsan!Ny i tråden! :)Jag har precis blivit gravid och så men kan inte låta bli att redan fundera på det praktiska. Mina föräldrar har sparat sin gamla vagn från när jag och min bror var små och den ska jag nu få (vill!) överta eftersom de så lägligt ska komma långväga och hälsa på just den här veckan och kommer med bil i stället för flyg, hurra!. Enligt mamma är färgen urblekt och den är ganska rostig såg jag på bilderna men det inbillar jag mig att man kan fixa kanske?Experter på rost i andra sammanhang vet säkert genast vad man gör eller om man kan göra något men jag har nog inte varit så rostutsatt tidigare i mina dar..:)Jag ska lägga in några bilder i mitt galleri nu efter att jag skrivit men jag skulle bara vara så otroligt tacksam om någon av er orkarta er en titt och kanske ge mig råd om hur jag kan fräscha till den.:)Tack!Katharina
    Du måste göra galleriet synligt för andra på dina inställningar

Är det ytrost är det lätt fixat med svinto. Lite andra tips på uppfrächning finns i länkarna i TS.
  • Lokatt
    anirahtak skrev 2009-06-20 16:10:05 följande:
    Såja..haha..tog mig ett tag innan det var klart.. har aldrig använt galleriet tidigare..:) Men nu syns de!jag vet inte hurpass sjupt rosten sitter..vagnen har stått på vinden i Finland i x antal år..:) Får väl se när den anländer hit då..
    Vilken fin! Ser ut som svinto kommer kunna göra mirakel med den Se till att svintot löddrar mycket när du putsar bara.
  • Lokatt
    Tessax skrev 2009-06-20 18:38:53 följande:
    Men köparen kanske ångrade sig och mailade säljaren om det så att säljaren la ut den igen? Behöver ju inte vara nåt skumt, kolla omdömena.
    ja, iof. jag budar nog på den framöver tror jag Gillar de modellerna, har någon fast i annan färg Lite korta i benen dock, men minstingen är 1,5-2 år i vinter så hoppas det funkar ändå.
Svar på tråden Retrovagnstråden 16