EowynAurora skrev 2009-06-13 20:24:12 följande:
för ett tag sen hittade jag ett retro-inspirerat tyg som jag blev helt kär i på den här sidan
www.frapp.se/1/sv/tyger-Mairo/tyg-elefant-bru.... funderade på att sy nån filt eller bädd-set till nån av vagnarna.men så hittade jag den här på tradera
www.tradera.com/Babyfilt-med-Retro-elefanter-... jag vet att det inte är "riktig" retro. men en gul eller brun sån filt skulle va så fint i min gröna panorama och jag vet inte vad d e med mig,men jag har blivit helsåld på babyfiltar o speciellt elefanter sen jag köpte den blåa elefant-filten jag har i galleriet usch vad jag längtar tills jag o gubben har en liten att använda alla saker till
riktigt och riktigt, tyget är ju ett nytryck av ett riktigt 70-talstyg, så ganska nära riktigt måste jag ju tycka det är ändå
Det är fint!
spuff skrev 2009-06-13 20:28:38 följande:
Åh, det kommer passa perfekt. Nu ska vi bara se till att få hem den där vagnen till dig
hihi, ja nu när regnskydd är beställt och allt!
Nu ska jag gå på jackt efter en grön åkpåse oxå! Jag har bara i gult brunt och blått tror jag. Vill ha hel matchning
AlexandraK skrev 2009-06-13 20:52:31 följande:
Lokatt.Urfint! Var har du köpt det? Fanns det andra färger/mönster?
Det är köpt hos liten på landet. Men det är av märket Småfolk, det är deras klassiska retroäpple. Tror de bara gjort det i den varianten, iaf. här i sverige. Jag har spanat på det länge, men det är svindyrt! Nu var det dock nedsatt lite och så har jag ju matchningsvagnen på väg hem, så då kunde jag inte låta bli