Inlägg från: EowynAurora |Visa alla inlägg
  • EowynAurora
    Boothwalker skrev 2009-05-31 19:40:54 följande:
    Du vet vart du kan göra av grepan... =)
    hhhmmmhmm *småler o filurar* sambon kanske låter mig köpa gondolen om jag gör mig av med en av dom andra*hehe*

skulle du då vara intresserad av att köpa grepan då?
  • EowynAurora
    Boothwalker skrev 2009-06-01 01:08:04 följande:
    Definitivt intresserad. Men frågan är om jag har råd...
    oki då vet jag att du vill ha den om d nu skulle bli aktuellt jag ska luska reda lite mer om gondolen jag vill ha o hur jag ska få hem den isf(ska nämligen upp ti sthlms-trakten senare i veckan).
  • EowynAurora
    Boothwalker skrev 2009-06-01 17:38:24 följande:
    JappNär ska du till stockholm? Jag ska dit på torsdag... =)
    jag ska åka upp på onsdag em/kväll nångång, en av systrarna tar nämligen studenten på torsdag och jag kommer åka med tåg. men jag försöker övertala sambon att komma upp me bil senare till helgen,så att jag ska kunna få me mig emmaljunga gondolen hem OM jag nu kan/får köpa den
  • EowynAurora

www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_retro_Emmaljunga_21973837.htm&w=3

jag mejlade på den här o frågade om bilder på "revan i sufletten".Jag la in bilden TILLFÄLLIGT i galleriet(eftersom d inte e min) .

1300kr står d i annonsen att han vill ha. men jag har inte budat eller nåt än. som sagt: jag är fruktansvärt dålig på att säga ett pris jag vill ge för nåt jag vill ha (feg).

vad tycker ni den kan va värd? det finns en till liknande reva på motsvarande kant.

• EowynAurora
    EowynAurora skrev 2009-06-01 20:21:23 följande:
    jag mejlade iaf på EL Gondolen o gav 800 för den, får se vad jag får för svar.
    det här är svaret jag fick: "Hejsan!

Jag har flera intresserade av vagnen så att gå ner i pris är tyvärr inte aktuellt.

Mvh

Kristian"
  • EowynAurora
    Tessax skrev 2009-06-02 21:20:47 följande:
    Hur mycket vill du ha den? Är det samma fula säljare som förra gången med Alexxia? I så fall skulle jag , om det var jag, inte vilja ha nåt med honom att göra... Vill du ha den jättemycket så fråga vad högsta bud ligger på just nu och fundera på om du vill ha den till det priset. Det kan ju vara så att han drar en vals för att få mer pengar av dig...
    visst vill jag jättegärna ha den, men jag vill inte ge nåt nytt bud på den om han nu,som du säger ,drar en vals.

förresten...den som alexxia blev lurad på är väl den här? (som har krokar) www.blocket.se/varmland/Emmaljunga_modell__Gondol_21475449.htm&w=3&last=1

den jag mejlade på hade inga krokar,alltså den här annonsen: www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_retro_Emmaljunga_21973837.htm&w=3
  • EowynAurora
    spuff skrev 2009-06-02 22:12:52 följande:
    Du kan få trådrabatt
    hmm...hur mkt skulle d vara? bara för att jag ska upp ti sthlms-trakten så försöker jag komma åt alla vagnar jag kan,haha
Svar på tråden Retrovagnstråden 16