Inlägg från: EowynAurora |Visa alla inlägg
  • EowynAurora

Retrovagnstråden 16

Tessax skrev 2009-07-16 11:01:29 följande:
    [citat]
    Tänkte väl det men trodde att ni hade fått nya uppgifter som jag missat Här är alltså en Rondo (hoppas inte Yukio misstycker):
  • EowynAurora
    spuff skrev 2009-07-16 20:51:12 följande:
    EowynAurora: Jag hämtade min sulky på posten igår, tusen tack för hjälpen!!
    ahh vad kul att du fått den nu jag tänkte precis höra om du fått den eller inte.
    d var så lite så förresten
  • EowynAurora

jag var på en loppis idag o hittade en retro-nappflaska i glas och orange plastlock/kork. själva "nappen" fattades men d gör inte så mkt. sen hittade jag en blek-gul pipmugg av samma modell som jag själv hade som liten

men självklart hittade jag en 50tals-dockvagn oxå men den saknade gummi och hade en rätt ful reva ovanpå sufletten.

• EowynAurora

bilder på sakerna kommer men vad d gäller vagnen så glömde jag säga att faktiskt inte köpte den(men jag tog en bild iaf). jag tyckte den var jättesöt. men dom skulle ha 250kr för den, så jag lät den va för den här gången. där lär garanterat finnas kvar nästa gång jag bestämmer mig för att gå dit.

• EowynAurora

tänkte säga att jag äntligen fått ändan ur vagnen o äntligen skaffat pluss så jag kunde "städa" i galleriet
    men e d nån som vet varför min presentation försvann?? allt som stod på presen e borta?!

ps. foton på dagens loppis-fynd, finns med även dockvagnen jag såg,men inte köpte.

• EowynAurora
    Lokatt skrev 2009-07-19 21:48:17 följande:
    ned var ju faktiskt lite väl om den var trasig och saknade gummi!
    om jag skulle återvända o köpa den, vad tycker ni skulle va värt o ge? inget gummi gör inte så mkt, d e mer revan i sufletten som bekymrar mig.
  • EowynAurora
    Boothwalker skrev 2009-07-19 23:31:38 följande:
    Oh, jhar du en gustavsbergspipmugg med pip? Jag har bara två utan =)
    hehe japp jag kanske betalade överpris för den(vad vet jag) men jag ville ha den. o jag vann den på tradera
  • EowynAurora
    Boothwalker skrev 2009-07-20 00:25:05 följande:
    var det den jag länkade? Vad betalade du? Jag betalade bara några kronor för mina två och de funkar ju utan pip med =) Men visst hade det varit kul att ha med...
    ja d var d, utropspriset var 75kr, o jag fick den för 76kr
Svar på tråden Retrovagnstråden 16