Retrovagnstråden 16
Tänkte väl det men trodde att ni hade fått nya uppgifter som jag missat Här är alltså en Rondo (hoppas inte Yukio misstycker):
jag var på en loppis idag o hittade en retro-nappflaska i glas och orange plastlock/kork. själva "nappen" fattades men d gör inte så mkt. sen hittade jag en blek-gul pipmugg av samma modell som jag själv hade som liten
men självklart hittade jag en 50tals-dockvagn oxå men den saknade gummi och hade en rätt ful reva ovanpå sufletten.
bilder på sakerna kommer men vad d gäller vagnen så glömde jag säga att faktiskt inte köpte den(men jag tog en bild iaf). jag tyckte den var jättesöt. men dom skulle ha 250kr för den, så jag lät den va för den här gången. där lär garanterat finnas kvar nästa gång jag bestämmer mig för att gå dit.
tänkte säga att jag äntligen fått ändan ur vagnen o äntligen skaffat pluss så jag kunde "städa" i galleriet
men e d nån som vet varför min presentation försvann?? allt som stod på presen e borta?!
ps. foton på dagens loppis-fynd, finns med även dockvagnen jag såg,men inte köpte.